کد خبر 493730
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

در فاصله تنها دو روز تا باز با ترکمنستان سرمربی تیم ملی با تردیدهایی در انتخاب نفرات اصلی اش روبرو شده است از جمله در پست دفاع راست.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش در شرایطی تیمش را برای بازی با ترکمنستان آماده می کند که هنوز با تردیدهایی در چند پست روبرو شده و مشخص نیست در نهایت او از کدام بازیکن در ترکیب اصلی سود می برد. یکی از این پست ها دفاع راست است جایی که وریا غفوری انتخاب اول کارلوس در این پست به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در اردو حاضر شود تا شانس خسرو حیدری و رامین رضائیان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیشتر از قبل شود. هر دو بازیکن در تمرینات روزهای گذشته تیم ملی از جمله نفراتی بودند که با انگیزه نشان دادند به همین خاطر کی روش برای انتخاب یکی از آنها دچار تردید شد.

خسرو حیدری به عنوان یکی از باتجربه های تیم ملی با بازگشت بازیکنی همچون جهانبخش دیگر شانسی برای حضور در خط هافبک تیم ملی و بازی در نقش وینگر ندارد به همین خاطر امیدهایش برای بالا بردن تعداد بازی های ملی و رسیدن به باشگاه صدتایی های ایران حضور در پست تخصصی اش دفاع راست است تا زوج جهانبخش شود. خسرو که در بازی استقلال با فولاد هم در همین پست بازی کرد و عملکرد بدی نداشت می تواند امیدوار باشد که سرمربی تیم ملی با دل بستن به سانترهای دقیق بار دیگر به او اعتماد کرده و در ترکیب اصلی به میدان بفرستد.


رامین رضائیان هم بعد از نمایش خوبی که در جدال دوستانه ایران برابر ژاپن داشت این شانس را دارد تا زوج جهانبخش در جناح راست تیم ملی باشد. مدافع جوان پرسپولیسی ها که عدم حضورش در بازی با ذوب آهن در جام حذفی سرو صداهای زیادی به راه انداخت در تمرینات روزهای گذشته تیم ملی جزو بازیکنان آماده بود و قدرت جوانی و رفت و برگشت های سریع در کنار خط طولی شانس او را نیز برای قرار گرفتن در ترکیب 11 نفره بازی با ترکمنستان بالا برده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس