عضو شورای شهر شیراز خواستار برخورد سریع و محکم دستگاه‌های نظارتی بر امحا کنندگان ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی در استان فارس شد.

به گزارش مشرق، رضا محمدیان عصر دوشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه دلیل برای امحای ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی وجود ندارد، گفت: طی هفته گذشته خبری مبنی بر امحاء ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی در فارس به گوش رسید بسیار تعجب‌برانگیز است.

وی ادامه داد: این کار مصداق کامل اسراف بوده و مسئولان مربوطه می‌بایستی پاسخگو باشند و نهادهای نظارتی برخورد لازم را با خاطیان انجام دهند.

عضو شورای شهر شیراز تأکید کرد: این میزان سیب‌زمینی می‌توانست جهت پذیرایی از زوار اربعین، هیئت‌های مذهبی و یا مستمندان توزیع‌شده بود.

محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج نیز گفت: بسیج مظهر عشق است و ای‌کاش فرهنگ بسیج و بسیجی در تمام مدیران و مسئولان نهادینه می‌شد و مدیران، مسئولان و جناح‌های مختلف سیاسی با اولویت فرهنگ و تفکر بسیجی که ابتدای آن ایثار و ازخودگذشتگی است بدون در نظر گرفتن منافع قدرتی مادی و سیاسی خود با همدلی و هم‌زبانی صرفاً به دنبال رفع مشکلات و معضلات مردم و اعتلای بیشتر فرهنگ تشیع بودند.

عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: خبری دیگری نیز مبنی بر اختصاص بودجه بسیار کمی به احیاء دریاچه مهار لو و دریاچه پریشان نسبت به دریاچه ارومیه و تشکیل جلساتی با حضور خانم ابتکار که صرفاً وعده بهتر شدن بودجه و پیگیری موضوع داده شد منتشر گردید که این‌ها متأسفانه از مصادیق کم‌توجه‌ی دولت به استان پهناور فارس و شیراز است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    آقای کوچک زاده - نماینده خوب مردم است و با مردم صادقانه برخورد میکند. معلوم نیست با قطع میکروفون آیا میتوان اصل موضوع از بین بردن ارزاق مردم را که نیازمند به آن بسیار هم هست را پنهان کرد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس