رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از تلاش عوامل امدادی برای نجات مجروحان حادثه واژگونی مینی‌بوس زائران مازندرانی در محور هراز خبر داد.

به گزارش مشرق، علی نوری‌پور گفت: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز روان است ولی عمده ترددها از تهران به آمل گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به سرمای هوا امروز شاهد بارش برف از منطقه امام‌زاده هاشم به سمت پلور بودیم و در مناطق پایین‌دست نیز بارش باران گزارش شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اشاره به سانحه واژگونی مینی‌بوس حامل زائران پیاده کربلای معلی از شهرهای فریدونکنار و بابلسر که در مسیر بازگشت به مازندران بودند، گفت: عوامل مختلف راهداری و امدادی هم‌اکنون در حال تلاش برای نجات جان مجروحان و بیرون آوردن پیکر جان‌باختگان هستند.

این مسئول با اعلام اینکه هنوز علت واژگونی مینی‌بوس به داخل دره‌ای در منطقه وانا از کیلومتر 60 محور هراز مشخص نشده است، تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع واژگونی مینی‌بوس عوامل پلیس راه، نیروی انتظامی، راهداران و جمعیت هلال‌احمر وارد صحنه شده و احتمال می‌رود سرنشینان این مینی‌بوس 18 نفر باشند.

وی گفت: جان‌باختگان این حادثه به سردخانه آستان امام‌زاده عبدالله (ع) آمل منتقل شده و مجروحان به مرکز درمانی گزنک و بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال یافتند.

نوری‌پور با اشاره به اینکه حدود ساعت 22 شب گذشته هم تصادفی در محور مواصلاتی هراز اتفاق افتاد، بیان داشت: در این حادثه رانندگی در دو دستگاه پراید و پیکان با یکدیگر برخورد کردند که در این بین 9 نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه سه خانم و 6 آقا در این تصادف راهی بیمارستان شدند، گفت: این سانحه در پیچ خان‌زاد منطقه بایجان جاده هراز اتفاق افتاد و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‎های اورژانس بایجان و گزنک و یک دستگاه آمبولانس از پایگاه هلال‌احمر کهرود در بخش لاریجان آمل به محل حادثه اعزام شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایمان ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 0
    جان‌باختگان این حادثه به سردخانه آستان امام‌زاده عبدالله (ع) آمل منتقل شده و مجروحان به مرکز درمانی گزنک و بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال یافتند. خسته نباشید وقعاً از اینکه به فکر مردم هستید متشکریم وبرای شما مسئولین زحمت کش هر روز دعا می کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس