کد خبر 780725
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
جاده هراز

بخشدار لاریجان از توابع شهرستان آمل با اشاره به ریزش کوه بامداد شنبه جاده هراز گفت:سطح این جاده به طور کامل پاکسازی شد.

به گزارش مشرق، بخشدار لاریجان از توابع شهرستان آمل گفت : پس از ریزش کوه بامداد شنبه در کیلومتر حدود 65 جاده هراز، سطح این جاده به طور کامل پاکسازی شد و تردد خودروها به سمت تهران در جریان است.

رضا مقدم بخشدار لاریجان گفت: عوامل راهداری وحمل ونقل جاده ای و پلیس راه از روز چهارشنبه تا بامداد دوشنبه در کل مسیر جاده هراز حضور دارند و در حالت آماده باش کامل هستند.

بخشدار لاریجان گفت: در سانحه ریزش کوه در جاده هراز فقط به سه خوردوی پراید، نیسان و پورشه آسیب زیادی وارد و راننده نیسان مصدوم و یک راس حیوان در این خودرو نیز تلف شد.

اشکپور سخنگوی اورژانس 115مازندران در گزارش خود به رسانه ها اعلام کرده بود که در این حادثه 2 مرد 37 ساله و یک زن 30 ساله سرنشینان پراید و یک مرد 55 ساله مصدوم و یکی از سرنشینان این سانحه برای درمان به درمانگاه منتقل شد.

بخشدار لاریجان با اشاره به اینکه پلیس راه هم نسبت به انتشار غیرواقعی و عجولانه اخبار تصادفات و اظهار نظرهای غیرکارشناسانه برخی دستگاههای خدمات رسان در جاده هراز گلایه دارد ، گفت: بزرگنمایی کردن سوانح و ملتهب کردن فضای آرام ، به دور از انصاف و نادیده گرفتن زحمات فعالان ماموران راهداری وحمل ونقل جاده ای و هلال احمر ، پلیس راه و دیگر عوامل فعال در زمان های تعطیلات و پرترافیک در جاده هراز است.

تعطیلات محرم سبب افزایش تردد و ترافیک نیمه سنگین در جاده های ارتباطی تهران به مازندران شده است.

درعین حال پلیس راه مازندران، ترافیک در جاده های ارتباطی هراز، کندوان و سوادکوه را روان و در مقاطعی نیمه سنکین اعلام کرد. محدویت های ترافیکی برای ترددهای وسایط نقلیه سنگین که از روز چهارشنبه در این سه جاده اعمال شده تا بامداد دوشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس