کد خبر 506576
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

وقتی اپل مپس چند سال پیش برای نخستین بار رونمایی گشت بسیاری از خبرگزاری ها رسما هویت آن را زیر سوال بردند و اکنون به راحتی می‌توان گفت که عرضه‌اش یک ناکامی بزرگ برای شرکت ساکن در کوپرتینو به شمار می رفت.

ترجیح اپل مپس به گوگل مپس توسط کاربران آیفون
 به گزارش مشرق، اشکالات پروژه اپل مپس به قدری زیاد بودند که مدیر عامل شرکت مذکور، تیم کوک، از عموم کاربران عذرخواهی نمود. حتی یکی از مدیران سابق محصول مورد بحث به نام «اسکات فورستال» به دلیل سر باز زدن از پوزش طلبیدن از کاربران اخراج شد.
 
اما از سال 2012 تاکنون، شرکت آمریکایی یاد شده تغییرات بسیاری در اپل مپس ایجاد و بیشتر اشکالات آن را برطرف کرده است. در همین راستا، به ادعای خود کمپانی سازنده، در حال حاضر کاربران از این اپلیکیشن سه برابر بیشتر از گوگل مپس استفاده می کنند. البته لازم به یادآوری است که اپل مپس به طور پیش فرض روی محصولات اپل نصب و کاربران مجبور به استفاده از آن شده اند.
 
خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در این راستا اظهار داشته درصد زیادی از مشتری های اپل که دوباره به استفاده از نقشه این شرکت روی آورده‌اند از امکانات کنونی آن راضی هستند و تایید نموده اند کمپانی سازنده اصلاحات زیادی بر روی آن انجام داده.
 
 منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس