سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در اظهاراتی به موضوعاتی چون تنش‌ها بین این کشور با ترکیه، بحران سوریه و ساقط شدن هواپیمای روس در مصر پرداخت.

به گزارش مشرق، کرملین از لغو نشست  روسیه و  ترکیه خبر داد که قرار بود روز سه‌شنبه (فردا) در سن پترزبورگ روسیه برگزار شود.

در ادامه خبرهای منتشرشده درباره بحران سوریه و مذاکرات بین‌المللی درباره آن، سخنگوی کاخ کرملین امروز دوشنبه اظهاراتی در این باره مطرح کرد.

به گزارش اینترفکس، دیمیتری پسکوف با اشاره به مذاکرات روسیه با آمریکا درباره بحران سوریه گفت که هیچ پیشرفتی در تلاش‌ها برای نزدیک کردن مواضع مسکو و واشنگتن درباره سوریه ایجاد نشده است.

این مقام ارشد روس درباره مواضع مسکو در سوریه تاکید کرد که نیروهای مسلح روسیه از «ارتش آزاد سوریه» در حملات به داعش حمایت می‌کند.

او با بیان اینکه ارتش آزاد در جنگ با داعش حضور دارد، از حمایت نیروهای مسلح روسیه از آنها خبر داد.

پسکوف با اشاره به تنش‌ها بین روسیه و ترکیه تاکید کرد که قرار نیست نشستی بین این دو کشور در ماه دسامبر برگزار شود. این نشست پیشتر و قبل از تنش‌ها بین دو کشور بر سر سرنگونی سوخو ۲۴ برنامه‌ریزی شده بود.

این مقام روس در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر مقامات مصری درباره اینکه «دلیلی برای تروریستی بودن» سقوط هواپیمای روسی در سینا وجود ندارد، گفت که سرویس اطلاعاتی روسیه با بررسی شواهد به این نتیجه رسیده که این حمله تروریستی بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس