یک مقام ارشد حماس به از سرگیری روابط بین ترکیه و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

 به گزارش مشرق، اسامه حمدان با اشاره به سفر اخیر خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس به ترکیه و دیدارش با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و احمد داود اوغلو نخست وزیر این کشور همزمان با انتشار اخبار مربوط به توافق آنکارا و تل آویو برای عادی سازی روابطشان تاکید کرد: این سفر در چارچوب ادامه گفتگوها و رایزنی های مقامات حماس و ترکیه درباره تحولات فلسطین صورت گرفت.

حمدان افزود: مشعل با مقامات ترکیه درباره مسایل مربوط به لغو تحریم های ظالمانه علیه نوار غزه ، انتفاضه قدس ، توافقنامه آشتی ملی فلسطین و روند اجرای مفاد این توافقنامه گفتگو کرد.

حمدان با تاکید بر تداوم حمایت های ترکیه از آرمان ملت فلسطین اظهار داشت:  اردوغان در دیدار با مشعل بار دیگر اعلام کرد آنکارا به تلاش های خود برای پایان دادن به تحریم های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ادامه می دهد.

مسئول روابط خارجی حماس اعلام کرد مقامات ترکیه نتایج مذاکراتشان با اسرائیل درباره بهبود روابط دوجانبه را به اطلاع هیئت حماس رساندند و در عین حال بر ادامه حمایت آنکارا برای احقاق حقوق مردم فلسطین تاکید کردند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حقگو ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    0 0
    کی رهبران حماس دوست را از دشمن تشخیص می دهند؟ کی مردم ترکیه فریب اردوغان را نخواهند خورد؟ کی مردم عربستان ننگ حمل نام آل سعود را از کشور خود پاک می کنند؟ کی مردم بحرین می توانند با انتخابات در کشور خود زندگی کنند؟ کی مسلمانان با هم متحد می شوند؟
  • حسین ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    0 0
    به همین خیال باش!!
  • امیر ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    0 0
    حماس فریب ترکیه و عربستان رو خورد و ازایران و حزب الله روی برگردونند حالا هم عربستان هم ترکیه بهش خیانت میکنند ولی باز هم اینا درس نمیگیرند و این داستان همچنان ادامه داره...مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه ولی اینا با حیله تفرقه بین عرب و عجم و شیعه و سنی 1400ساله دارن فریب میخورن!!!
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    0 0
    به این میگن سیاست هم اینو داره هم اونو!دمش گرم
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    0 0
    حماس ناسباس وقتی ایران عزیز رو به دلارهای عربستان فروختی باید میدونستی دوستی ایران صادقانه هست فقط
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    0 0
    بدبخت مقامات سیاسی حماس....چه امیدها که به کشک ترکیه ودوغ ترشیده سعودیها دارند..بیچاره فلسطینی ها که به چه کسانی امید بسته اند..............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس