کد خبر 514909
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

یکی از فرماندهان نظامی گروه تروریستی داعش که تاکنون چندین بار خبر مرگش منتشر شده بود، به همراه دو فرمانده دیگر داعش بازداشت شد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عراقی امروز خبر دادند که «ابو عمر الشیشانی» [چچنی] در عملیات هلی‌برن نیروهای عراقی و آمریکایی بازداشت شده است.

آنطور که شبکه خبری المیادین امروز اعلام کرد، ابوعمر الشیشانی از فرماندهان نظامی بارز داعش در عراق است که در کرکوک عراق بازداشت شده است.

هنوز منبع یا مقام رسمی عراقی این خبر را تایید نکرده است در حالی که تاکنون چند بار خبر کشته شدن این فرد در رسانه‌ها منتشر شده بود.

همچنین شبکه خبری «روسیا الیوم» امروز اعلام کرد که منابع امنیتی عراقی می‌گویند که «نیروهای ویژه آمریکایی نیز در عملیات مشترک با عراقی‌ها، دو فرمانده دیگر داعش را به همراه الشیشانی بازداشت کرده‌اند و این عملیات جمعه در منطقه الریاض در شهر کرکوک انجام شده است».

در این عملیات نیروهای ویژه آمریکایی، نیروهای کرد و نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم عراق در سلیمانیه مشارکت داشته‌اند و این سه نفر از فرماندهان داعش به سلیمانیه منتقل شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی مرادیفر ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    فردا انها را در نیویورک ببیتید ..انها باید تحویل دستگاه قضائ عراق شوند تا محاکمه بشن .
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    یک گلوله حرامش می کردند فردا آمریکا آن را آزاد و همانند البغدادی یک گروه تروریستی توسط وی تشکیل می دهد البته این انتظار از کردهای بارزانی و پیشمرگه های مزدور آمریکا که با داعش در تصرف موصل همکاری داشتند بیهوده است
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    این بابا قبلا 10 بار خبر کشته شدنش رو پخش کردید که!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس