کد خبر 530021
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

رئیس فدراسیون بوکس گفت: فدراسیون به هیچ عنوان سخنگو ندارد، هر کسی که در این مجموعه مسئولیت دارد می‌تواند در چارچوب حیطه خود اظهار نظر کند.

به گزارش مشرق، احمد ناطق نوری در مورد جلسه‌ای که با فروتن گل ‌آرا و سجاد محرابی برای بازگشت به تیم ملی بوکس داشت، اظهار کرد: پس از بازگشت این دو بوکسور به کشورمان آن‌ها را به فدراسیون خواستیم و در مورد آینده ورزشی آنها صحبت‌هایی را انجام دادیم. به هر حال فروتن گل‌آرا مردانگی کرد و گفت حقش نیست که در مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشور چین مبارزه کند. محرابی نیز یک بازی انجام داد و بازی دوم حریفش به احترام او مبارزه نکرد و محرابی در وزن 75 کیلوگرم قرار است راهی چین شود.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه صحبت‌های خود از اعزام تیم APB به اردوی مشترک ایتالیا خبر داد و گفت: پس از بازگشت قاسمی‌پور از ترکیه قطعا هر 4 بوکسور حاضر در لیگ APB را برای حضور در اردوی مشترک راهی ایتالیا خواهیم کرد. جاسم دلاوری یک مقدار از ناحیه کتف مصدوم است و انشاءالله به زودی خوب می‌شود و او نیز به همراه دیگر نفرات راهی ایتالیا می‌شود.

ناطق نوری در پاسخ به این سوال که هدایت تیم اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک برعهده چه کسانی خواهد بود، گفت: همایون امیری مربی فنی است او و علیرضا استکی در این مسابقات هدایت تیم را برعهده خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون سخنگو دارد یا خیر، عنوان کرد: فدراسیون به هیچ عنوان سخنگو ندارد، هر کسی که در این مجموعه مسئولیت دارد می‌تواند در چارچوب حیطه خود اظهار نظر کند. این طور نیست که تنها یک شخص بخواهد به عنوان سخنگوی فدراسیون باشد هر کسی هر سوالی دارد می‌تواند از رئیس فدراسیون بوکس جواب خود را دریافت کند. درب فدراسیون به روی همه باز است و ما انتقاد را با جان و دل قبول می‌کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد مصاحبه اخیر کیومرث راکی، گفت: کمابیش از شرایط زندگی او مطلع هستیم و تا جایی که در این مدت توانسته‌ایم او را حمایت کرده‌ایم. امیدوارم افراد خیری که در جامعه وجود دارند دست این پیشکسوت را بگیرند و او را حمایت کنند.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: طی دو سه روز آینده امین قاسمی‌پور راهی سومین مرحله از مسابقات لیگ حرفه‌ای می‌شود و به درخواست این بوکسور اکبر احدی قرار است به همراه او راهی این رقابت‌ها شود. ما هیچ گونه مخالفتی با مربیگری احدی در تیم ملی APB نداشتیم او اعلام کرد می‌خواهد برای ادامه تحصیل و مسائل شخصی زندگی خود مدتی را از تیم ملی فاصله داشته باشد ما هم قبول کردیم اما حالا بوکسورها درخواست کردند که او در مسابقات ترکیه کنار آن‌ها باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس