هراس امروز بر سر افشای یک مدیریت ناکارآمد و خانواده محور در سال های قبل است که امروز قافیه را حسابی باخته است. بی تردید، با اندکی صبر و حوصله اتفاقات بزرگی در اسکی کشور روی خواهد داد تا مردم بدانند که چگونه ظرفیت های این رشته در سال های اخیر به بیراهه رفته است.

به گزارش مشرق، شاید اگر بگوییم امروز اسکی ایران کانون توجهات خبری است، بیراه نگفته باشیم چراکه این روزها اخبار حواشی اسکی ایران به صدر رسانه‎های ورزشی راه یافته است.

 این روزها، خانواده‌سالارها و جریان های زیاده خواه ورزش، ائتلافی همه جانبه را آغاز کرده اند تا بار دیگر زمینه ساز بازگشت خود به اسکی شوند. این گروه ها که می بینند تا این روز، غافله را باخته و نتوانسته به عواید و رانت های قبلی دست یابند، کار را به جایی رسانده اند که حتی ترجیح می دهند منافع ملی نیز قربانی امیال شخصی شان شود.

در این بین، البته وزارت ورزش نیز با قدرت ایستادگی کرده و تن به این بازی نداده و همین موضوع نشان داد که عزمی جدی برای مقابله با این زیاده خواهی ها در وزارت ورزش وجود دارد. این جریان ها که هر کدام با انگیزه ای دور هم جمع شده اند، با تمام توان و نیروهایی که حتی در برخی شرکت های تابعه وزارت ورزش دارند، در تلاش هستند تا این فدراسیون را در انزوا قرار دهند و نگذارند این رشته به آنچه سال ها استحقاقش را داشته، برسد.

 آنها در پی آنند تا بار دیگر خانواده سالاری را بر این فدراسیون حاکم کنند تا امور بر همان مسیر گذشته باشد که جز پسرفت و عقب ماندگی، رهاوردی دیگر برای اسکی کشور نداشت. شفافیت مالی و مقابله با فساد از جمله برنامه‎های محوری وزیر ورزش و جوانان بوده است.

گودرزی به خوبی از روند غلط و نادرستی که طی چند دهه گذشته در فدراسیون اسکی وجود داشته، خبر دارد. او و معاونش به خوبی از پشت پرده سیاه اسکی مطلع هستند و به همین دلیل تا کنون مقابل این هجمه که تلفیقی از تمایلات مختلف را در آن می توان دید، ایستاده اند.

هراس امروز بر سر افشای یک مدیریت ناکارآمد و خانواده محور در سال های قبل است که امروز قافیه را حسابی باخته است. بی تردید، با اندکی صبر و حوصله اتفاقات بزرگی در اسکی کشور روی خواهد داد تا مردم بدانند که چگونه ظرفیت های این رشته در سال های اخیر به بیراهه رفته است. این موضوعی است که تصمیم گیران وزارت ورزش به خوبی می دانند و همین نیز موجب شده تا برابر غوغاسالاری و هجمه های کاذب اخیر واکنشی منطقی نشان دهد.
منبع: فردا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    ول کنم نیستن نه! بابا 30 سال ترکوندید. بس نیست؟ واقعا دنبال چی هستن. خدا وکیلی دم وزارت گرم که داره مقابل این کثافت کاری ها وایسه. دم وزیر گرم که داره حمایت میکنه. من یک اسکی بازم. چندین سال پشت خط بودم. خسته شدم و دیگه بریدم. از بس اینجا پارتی بازی شد. حالا که یک نفر درست درمون اومده داره داره جلوی این ادمای رو میگیره ببین چه بلایی دارن سرش میارن. خداویکیلی رئیس رو حمایت کنید تا نسل اینا منقرض شه. باند بازی شد، مرگ بر رانتخوار. آقای وزیر ممنون.
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    کسی که خودش اسکی نکرده و هیچی از اسکی نمیدونه حمایت نمیشه وزارت هم این رو خوب میدونه که با اندکی صبر و حوصله فدراسیون اسکی بی تردید به جای پیشرفت به سمت تعلیق میره پس از کسی که توانایی برگزاری یک مسابقه رو هم نداره حمایت نمیکنه و بیش از این خودش رو زیر سوال نمیبره.
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    اگر کسی نظر مخالف این اراجیفی که نوشتین بنویسه منتشر نمیشه پس با همین توهم که وزیر پشت یک رییس نا کارآمد و نا بلد می ایسته خوش باشید. وزیر خودش رو زیر سوال نمیبره با حمایت از کسی که توانایی برگزاری حتی یک مسابقه رو هم نداره.
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    وزير نشون داده كه با فساد مبارزه ميكنه. سي سال فساد بوده اينجا. همين چند وفت پيش بود كه گفتن يك ميليون فرانك سويس غيب شده. بيخيال بابا. تابلويه سي سال تركوندن. تنها كار مثبت گودرزي حمايت از اسكيه. بيخيال شيد
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    مطلبتون خيلي عالي بود دقيقا زدي تو خال مشرق جان. خيلي باحاله در نظرها نوشتن رئيس نميتونه يه مسابقه هم برگزار كنه! لازم به يادآوري است كه اين رئيس تو تمامه رشته ها مسابقه برگزار كرده البته تو رشته هاي ديگه با چوب و چماق بالا سر ورزشكارا نمي ايستادند و ورزشكارا رو به مرگ و قتل تهديد نميكردن دكتر جون پرچمت بالاست دمت گرم كه جلو رانت خوارهارو گرفتي بيب بيب هوراااا
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    اونا که اسکی کرده بودن چه گلی زدن به سر مملکت. فقط خودشون بودن و خانودشون
  • بهمن ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    قطعا وزیر و وزارت ورزش با فساد مبارزه میکنه که خودش هم همین رو بارها گفته. اسکی هم یکی از این موارده که باید جلو چپاول بیت المال رو توش گرفت
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    الا معلومه که حرفهای وزیر فقط شعار نیست وزیر مرد عمله خدا قوت
  • ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    امیدوارم به نتیجه برسد نمونه این برخوردها باید در فدراسیون بوکس و جودو و ... هم بیفتد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس