کد خبر 532618
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه ۲۸۵ نفر از کاندیداهای حزب مردمی اصلاحات تایید صلاحیت شدند،‌ گفت: اکثر احزاب اصلاح‌طلب لیست ۳۰ نفره دارند و در استان‌ها نیز به همین صورت است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، با بیان اینکه تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس تایید صلاحیت شده‌اند، اظهار داشت: حزب مردمی اصلاحات در کل کشور 285 کاندیدا دارد که صلاحیت آنها تایید شده و فقط 12 نفر از آنها در تهران از حزب ما هستند که آنها نیز تایید شده‌اند.

فومنی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان با قدرت می‌توانند وارد عرصه رقابت شوند البته شاید اکثر نیروها از افراد اسم و رسم‌دار نباشند اما نیروهای خوب و جوانی هستند که به پوست‌اندازی جریان اصلاحات کمک می‌کنند.

این فعال اصلاح‌طلب افزود: اصلاح‌طلبان باید از نیروهای جوان و جدید حمایت و از بین آنها یارگیری کنند چراکه علی‌رغم ریزش‌های صورت گرفته، رویش‌های اصلاحات نیز زیاد بوده است.

وی تصریح کرد: اکثر احزاب اصلاح‌طلب لیست 30 نفره دارند و اینکه برخی می‌گویند ما 30 نفرمان هم برای یک لیست تایید نشده است، نوعی بی‌انصافی است چراکه حتی برخی از احزاب اصلاح‌طلب بیش از 30 نفر دارند و در استان‌ها نیز به همین صورت است.

فومنی بر همین اساس خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان با قدرت می‌توانند وارد عرصه انتخابات شوند و تایید صلاحیت‌های جدید نیز نشان می‌دهد اصلاح‌طلبان پایاپای اصولگرایان وارد رقابت خواهند شد که از این رو ما از شورای نگهبان به خاطر تایید صلاحیت‌ها تشکر می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس