کد خبر 539420
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

سرپرست باشگاه استقلال گفت: بودجه مناسبی برای استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) توسط شهرداری تصویب شده و چمن این ورزشگاه به زودی طبیعی خواهد شد.

به گزارش مشرق، پس از آنکه مجموعه ورزشی امام رضا(ع) در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت، امروز(سه شنبه) و در جلسه ای میان آقایان افشارزاده، طاهری، دبیر، رضایی، نوروزی و نثاری آخرین راهبردهای استفاده از این دو ورزشگاه برای تیمهای پرطرفدار استقلال و پرسپولیس بررسی شد.

بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال در این رابطه گفت: با دستور آقای دبیر مقرر شد تا بودجه ای برای ورزشگاه امام رضا(ع) تصویب شود و با تصمیم دیگر عزیزان روز پنج شنبه هفته جاری پس از بازدید اینجانب و شهردار محترم منطقه از ورزشگاه بودجه مناسب برای تعمیر و نگه داری این ورزشگاه مشخص خواهد شد.

افشارزاده ادامه داد: همچنین مقرر شد در جلسه ای با شهردار محترم منطقه 19 برای انجام مناقصه ای جهت تعویض چمن ورزشگاه امام رضا(ع) و استفاده از چمن طبیعی تدارکات لازم اندیشیده شود تا بتوانیم در خرداد ماه سال پیش روی از این ورزشگاه استفاده کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: در واگذاری این دو ورزشگاه افراد بسیاری زحمت کشیده اند که جا دارد مجددا از آنها تشکر کنم و باید تشکر ویژه ای داشته باشم از قهرمان المپیک و جهان، علیرضا دبیر که صمیمانه برای پیشرفت این دو باشگاه و ورزش پایتخت تلاش کردند و امیدوارم هواداران استقلال در فرصتی مناسب از زحمات او قدردانی ویژه به عمل آورند.
منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس