به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، بررسيهاي شرکت نيلسون آمريکا نشان داد: استفاده از ابزارهاي قابل حمل براي تماشاي فيلمهاي ويديويي رواج زيادي پيدا کرده است. آخرين آمار به دست آمده اين رفتار را ثابت کرده است.
تماشاي ويديوهاي اينترنتي افزايش 35 درصدي داشته؛ اين در حالي است که تماشاي تلويزيون 2 دهم درصد کاهش يافته است.
به نقل از شورت نيوز، بر اساس آمار به دست آمده از اين مركز، آمار ترويج استفاده از دستگاههاي تلفن همراه در سالهاي اخير براي تماشاي فايلهاي ويديويي نيز به كاهش مخاطبان رسانهي تلويزيون كمك كرده است.