کد خبر 550627
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

شهرک نشینان صهیونیست تصویربردار فلسطینی که صحنه تیراندازی به یک مجروح فلسطینی را ثبت کرده بود به آتش زدن خانه اش تهدید کردند.

به گزارش مشرق به نقل از تلویزیون المنار، شهرک نشینان صهیونیست عماد ابو شمسیه تصویر بردار فلسطینی را که از صحنه اقدام نظامی صهیونیست در اعدام عبدالفتاح الشریف جوان فلسطینی فیلم گرفته بود، به مرگ تهدید کردند.

شهرک نشینان صهیونیست این تصویر بردار فلسطینی را تهدید کردند که همانند دیگر فلسطینیانی که خانه هایشان را آتش زده اند، خانه او را نیز آتش خواهند زد. عماد ابو شمسیه  از صحنه تیراندازی یک نظامی صهیونیست به عبدالفتاح الشریف که مجروح روی زمین افتاده بود، فیلمبرداری کرده بود.

 نظامیان صهیونیست عبدالفتاح الشریف را به گمان اینکه قصد حمله به آنان دارد، زخمی کردند و یک نظامی صهیونیست به او در حالی که زخمی روی زمین افتاده بود، شلیک کرد و او را به شهادت رساند. این در حالی بود که دیگر نظامیان صهیونیست هیچ واکنشی به اعدام این جوان زخمی فلسطینی نشان ندادند. ارتش رژیم صهیونیستی پس از انتشار این فیلم به این اقدام اعتراف کرد اما ارتکاب جنایت نظامی صهیونیست را رد کرد.

 رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند یک افسر اسرائیلی بر سر جوان شهید فلسطینی حاضر شده و تایید کرده است که او هیچ گونه مواد منفجره ای با خود نداشته است. این در حالی است که بنیامین نتانیاهو از رفتار نظامیان صهیونیست حمایت کرده است. نتانیاهو گفته است نظامیان ما ارزش های اخلاقی را رعایت می کنند. سازمان عفو بین الملل دستگاه های تحقیقاتی اسرائیلی را متهم کرده است که چتر حمایتی برای عاملان کشتار فلسطینیان در برابر دستگاه قضایی، ایجاد می کنند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس