کد خبر 550806
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

وزیر ورزش و جوانان گفت: کی‌روش قرارداد دارد و باید به قراردادش عمل کند. او قرارداد ۴ ساله‌ای با تیم ملی دارد اما در کل تصمیم نهایی را فدراسیون فوتبال می‌گیرد.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار تیم‌های ایران و عمان در خصوص این بازی و این که او برای تیم ایران قدمش خیر بوده گفت:انشالله که خوش یمن باشد. خوشحالم که بازی جذاب و گرمی را از سوی تیم ملی دیدیم و در واقع فنی و خوب بازی کردند. امیدوارم ملی پوشان در مراحل بعد هم همین طور بازی کنند.

وی درباره اینکه وزارت ورزش از حضور کی‌روش در تیم ملی حمایت می کند یا نه افزود: ما که حمایت می‌کنیم اما به هر حال فدراسیون فوتبال صلاح کار را بهتر می‌داند. کی‌روش قرارداد دارد و باید به قراردادش عمل کند. او قرارداد 4 ساله‌ای با تیم ملی دارد اما در کل تصمیم نهایی را فدراسیون فوتبال می‌گیرد. ما به فدراسیون و فوتبال کمک خواهیم کرد.

گودرزی درباره وضعیت نامناسب کمپ تیم‌های ملی هم خاطرنشان کرد: 3 بار به کمپ تیم ملی سر زدم و معاونانم هم به این کمپ رفته‌اند. ما به شدت وضعیت آن جا را پیگیری می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه عربستانی‌ها با کشورهایی که ایران پیشنهاد داده موافقت نکرده‌اند خاطرنشان کرد: ما به قوانین احترام می‌گذاریم و از طریق مجامع قانونی اعتراض خودمان را پیگیری می‌کنیم. نظرات خودمان را ابلاغ می‌کنیم تا حقی از ما ضایع نشود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس