سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برخی افراد هر کاری برای ایجاد تفرقه، دودستگی و شکست در تیم ملی انجام دادند و خطاب به من گفتند دزد و لمپن!

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پایان دیدار ایران و عمان اظهار داشت: در نیمه اول خوب بودیم. 90 دقیقه بازی امروز در دو کلمه خلاصه می‌شود؛ ما امروز قدرت و حاکمیت خود را نشان دادیم.

وی ادامه داد: در طول 90 دقیقه بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و مسئله‌ای که شما باید روی آن فکر کنید این بود که در 90 دقیقه حتی یک موقعیت گل هم به عمان ندادیم. فکر می‌کنم اگر در نیمه دوم دقت بیشتری در ضربات آخر می‌کردیم می‌توانستیم دو سه گل دیگر به عمان بزنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: امروز توانستیم به هدف اصلی‌مان که کسب پیروزی بود برسیم اما از آن مهمتر این بود که ایران بار دیگر نشان داد که قدرت برتر آسیا است و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شود. قرعه کشی در اواخر فروردین ماه انجام می‌شود و ما بار دیگر به عنوان تیم اول در این مراسم حاضر خواهیم بود تا نشان دهیم همچنان در رنکینگ فیفا بهترین تیم آسیا هستیم.

کی‌روش تأکید کرد: با نتیجه‌ای که امروز بدست آمد ایران با موفقیت مرحله اول مقدماتی 2018 را پشت سر گذاشت و امروز بابت این اتفاق من باید خوشحال باشم اما نیستم، به خاطر اینکه سفری که ما تا به امروز طی کردیم بسیار پرچالش و دشوار بوده است. من این صعود را در درجه اول به هواداران بسیار خوبمان تقدیم می‌کنم. هوادارانی که بسیار با محبت از من و تیمم حمایت کردند و این موفقیت را تقدیم به آنها می‌کنم.

وی افزود: از بازیکنانم تقدیر می‌کنم. از تمامی نفرات تیمم و کادرم بابت تمام کارهایی که برای موفقیت تیم ملی انجام دادند ممنونم و به آنها تبریک گفته و باید بگویم بازیکنان و کادر فنی در مدتی که با آنها کار می‌کردم از هر نظر بسیار خوب بودند. نمی‌توانم زحماتی که کادرم انجام داده را فراموش کنم و واقعاً از تمامی عوامل تیم که باعث موفقیت تیم شدند نهایت تشکر را دارم.

کی‌روش عنوان کرد: در آخر نمی‌توانم این موفقیت را به چند نفر خاص تقدیم نکنم. افرادی که درباره آنها خواهم گفت. ما در این راه افرادی را داشتیم که هیچ حمایتی از تیم ملی نکردند. این افراد هر کاری که برای ایجاد تفرقه، دودستگی و شکست در تیم ملی بود را انجام دادند و خطاب به من گفتند دزد و لمپن! روحیه تیمی ما را پایین آوردند. این افراد از درون و بیرون فدراسیون تنها دستاوردشان ایجاد عدم تعامل و تعادل در تیم ملی بود و قول‌های واهی که می‌دادند. آنها هیچ‌گاه تیم ملی را حمایت نکردند.

کی‌روش که بسیار عصبانی بود خاطرنشان کرد: این موفقیت کادوی خاص ما به آنها است به خاطر همه کارهایی که انجام دادند. افرادی که اعتقاد داشتند من استانداردهای لازم را برای هدایت و رهبری تیم ملی ندارم. امروز به راحتی می‌توانید رزومه و کارنامه کاری من را قورت دهید، امروز خیابان باز است تا هر تصمیمی می‌خواهند بگیرند.

سرمربی تیم ملی در پایان صحبت‌هایش اجازه سؤال پرسیدن به خبرنگاران را نداد و نشست خبری را ترک کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
    0 0
    كدوم كارنامه كاري؟ باخت به عراق جنگ زده؟ يا چهارم شدن تو گروه چهار تيمه؟ شايد هم باخت به لبنان براي اولين بار در تاريخ و همچنين باخت به ازبكستان؟ تيم هاي درجه چهار آسيا رو بردن كه ديگه قيافه گرفتن نداره تو جام ملتها جلوي يه تيم درجه دو نتونستي برنده شي. جناب اجنبي ما قبلنا بدون اردو و تعطيل كردن ليگ به همين تيما هيفده تا هيفده تا ميزديم. وجدانا اگه مدافع كره اون سوتي رو نداده بود و قوچان نژاد اون گل شانسي رو نميزد تو چه حرفي واسه گفتن داشتي؟ ما تو رو اورديم مثلا تجربه اروپايي به تيممون بديم وگرنه صعود كردن از اين گروه هاي آبكي تو اسيا رو كه خودمون بهتر بلد بوديم. بعد از 5 سال مربي تيم ملي بودن چه تغييري تو تيم ايجاد كردي؟ چه تجربه ي اروپايي بهمون دادي؟ يه مدت رقيباي ما تو آسيا فقط ژاپن و كره بودن الان بايد بابت نباختن به عمان و قظر هم خوشحالي كنيم! تازه بعد از اينهمه هزينه كردن.
  • صداقت ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
    0 0
    از ترس بازی های سخت تر در گروه بندی جدید آسیا استعفا کرد.
  • ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
    0 0
    عجیب است !! آب انقدر در این مملکت واداشته اند سر بالا برود که قورباغه هم برایمان ابوعطا بخواند !! طرف فکر میکند این قله های تپه ماسه ای که فتح کرده قبلا در ایران فتح نشده بوده ؟؟ اینهم با جوانان گوشه و کنار این مملکت و با کار روی انها و تشویق انها !!ایشون با چندین جوان دورگه که زحمت تعلیم انها را خارجی ها کشیده بوده اند . تازه رسیده به انجائیکه سالها پیش رفته ایم !!؟؟ وقتی کار به دلالی و تبلیغات رسید همینه که طرف از بیخ و بن دست اورده های قبلی خودمان را هم به تمسخر میگیرد !!عمق فاجعه همینجاست !!همیشه کاسه لیس و پس مانده خور این زرنگهای نیرنگ باز باید باشیم !!! افسوس !!!
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    آقایون معترض به کیروش فراموش نکردید نتایج درخشان علی دایی یا خاکپور و... تو تیم ملی رو؟ متاسفم که خیلی زود فراموش میکنید
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    0 0
    چه ربظي داره؟ منظورت اينه كه الان تو داري بين بد و بدتر ، بد رو انتخاب ميكني؟؟؟ حزفت اينه ديگه درسته؟ از كي روش كه نميتوني دفاع كني چون چيزي براي دفاع كردن نداره (البته سيستمش كلا دفاع اتوبوسيه چه حريف كره باشه چه گوام). چون چيزي نيست كه ازش دفاع كني داري ديگران رو مثال ميزني كه اونا هم داغون بودن ولي باور كن خيلي بهتر از اين اجنبي بودن بار فنيشون مثل اين پايين بود ولي لااقل ايراني جماعت رو ... فرض نميكردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس