کد خبر 556744
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

رئیس فدراسیون تیراندازی با ابراز نگرانی از شرایط بودجه تأکید کرد: هنوز اهمیت المپیک برای مقامات دولتی جا نیفتاده است.

به گزارش مشرق، سیدمهدی هاشمی درباره توقیف سلاح‌های تپانچه توسط اماراتی‌ها اظهار داشت: این اتفاق در گذشته هم رخ داده بود. با وجود اینکه آنها عذرخواهی کرده بودند اما باز هم تکرار شد. به ما گفته‌اند این سلاح‌ها فردا به دست ورزشکاران ایرانی می‌رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه می دانستیم هواپیمایی امارات بدسابقه است شرط ما این بود که تا زمانی که نامه کتبی ندهند بلیت‌ها را نمی‌خریم. آنها نامه‌ای قطعی به ما دادند اما وقتی تیم به امارات رفت سلاح‌ها را نگه داشتند. البته در یک مرحله اسلحه‌های تفنگ آزاد شد اما تپانچه نه. ما رسما نامه داده‌ایم اگر سلاح‌ها مشکل داشت از ایران جلوگیری می‌کردند.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تا المپیک ریو محدودیت فشنگ‌ها حل شود، تصریح کرد: این موضوع بستگی به دولت محترم دارد. فکر نمی‌کنم اهمیت المپیک برای مسئولان دولت و همین‌طور مقامات بانک مرکزی و سازمان مدیریت جا افتاده باشد. امیدواریم دکتر گودرزی بتواند اهمیت و جایگاه المپیک را جا بیندازد.

هاشمی درباره اینکه روحانی دکتر نوبخت را مأمور ویژه برای رسیدگی به وضعیت ورزشکاران المپیکی کرده، عنوان کرد: خب او چه کاری کرده است؟ آیا وقت‌کشی‌ها می‌تواند در شرایط فعلی مشکلات را مرتفع کند؟ مشکل الان بحث بودجه است. مربی المپیکی ما حقوق خودش را نگرفته و بیش از 300 هزار دلار طلبکار است. چطور می‌توانیم نگران آماده بودن ورزشکاران و تأمین مهمات نباشیم. مسابقات آلمان و فرانسه را پیش رو داریم اما نمی‌دانیم می‌توانیم این اعزام‌ها را انجام دهیم یا خیر؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس