فرمانده سپاه حفاظت كل كشور با اشاره به اینكه شهدای مدافع حرم ما افرادی بودند كه دراوج مأموریت تخصصی و كار، همه چیز خود را رها كرده و به سوریه رفتند، گفت: مدافعان حرم در سوریه مایه امنیت كشور هستند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردارعلی اصغر گرجی زاده در مراسم اكران فیلم بادیگارد در محل سالن همایش صدرای دانشگاه علوم پزشكی بقیه الله افزود: برخی به نظامیان خرده می گیرند كه چرا به سوریه می روند؛ سوریه چه ربطی به ما دارد؛ ما نمی توانیم صبر كنیم دشمن از مرزهای ما عبور كند و عاقلانه نیست منتظر باشیم در خانه با او بجنگیم.

وی با بیان اینكه هیچ كس از شهدای مدافع حرم همچون عبدالله باقری یا محسن فرامرزی نخواستند به سوریه بروند؛ اما با اصرار و خواهش و اصرار و دعوا از ما رضایت گرفتند و رفتند ادامه داد: انسان عاقل هرگز دچاراحساسات زودگذر نمی شود؛ این شهدا دنبال رها كردن زندگی خود نبودند؛ اگر در این شرایط غیرت انقلابی نشان ندهیم، مسائل سال 59 تكرار می شود.

فرمانده سپاه حفاظت كل كشوراظهاركرد: از آنجایی كه سوریه به برخی از شهروندان خود اعتماد نداشت، به سرعت قافیه را باخت و مشكلات این كشور بیشتر شد.

وی نقش مدافعین حرم در سوریه را بسیار مهم و حیاتی ارزیابی كرد و افزود: مدافعین حرم صحنه را درسوریه تغییر دادند. امنیت مقبره های متبركه اهل بیت موجب شد كه ما بتوانیم به سوریه برویم.
وی تصریح كرد: در شهر رقه قبر عمار و یاسر را منفجر كردند؛ ارتش سوریه در دمشق می جنگید؛ بی حرمتی به حرم اهل بیت در حال روی دادن بود و منطقی نبود كه ما بنشینیم و در خانه با دشمن بجنگیم.

سردارگرجی زاده از اینكه امروز شاهد آن هستیم كه ارتش سوریه از دمشق بیرون رانده شده، اظهارخوشحالی كرد. 

در پایان این مراسم از شهدای یگان حفاظت مدافع حرم با حضور خانواده این شهدا تجلیل شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس