دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند و زمان ارسال نامه به رییس فدراسیون جهانی کوراش اصلا بحث انتخابات فدراسیون جودو مطرح نبود.

به گزارش مشرق، کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون جهانی کوراش خواستار لغو محرومیت آرش میراسماعیلی شده بود. برخی‌ها مدعی شدند که ارسال این نامه این شائبه را به وجود می‌آورد که کمیته ملی المپیک قصد حمایت از میراسماعیلی که برای فدراسیون جودو کاندیدا شده است، را دارد.

شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک این موضوع را تکذیب کرد و گفت: سرپرست فدراسیون به صورت کتبی از کمیته ملی المپیک خواست که برای حیدر فرمان، رییس فدراسیون جهانی کوراش نامه‌ای بنویسیم و برای لغو محرومیت میر اسماعیلی به آنها کمک کنیم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: این وظیفه ذاتی کمیته ملی المپیک است که اگر فدراسیون‌ها مشکلی داشتند به آن‌ها کمک کند، اما باید بگویم که تاریخ نامه‌ای که ما ارسال کرده‌ایم مشخص است و زمان ارسال نامه اصلا بحث انتخابات فدراسیون جودو مطرح نبود و ربطی به انتخابات ندارد. از طرف دیگر به صراحت می‌گویم که کمیته ملی المپیک هیچ گونه حمایت و جهت گیری نسبت به کاندیدایی ندارد و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

شهنازی از تصویب تغییرات در آیین‌نامه‌ کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک خبر داد و گفت: رییس کمیسیون زنان خواستار تغییراتی در اساسنامه و آیین‌نامه‌ این کمیسیون بود. ما نیز تغییرات را بررسی کردیم و چون منطقی بود تغییرات تصویب شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس