به گزارش مشرق، پیامرسان لاین اخیرا در رقابت شدید پیامرسانها در ایران با اقبال کمتری روبرو شده است.
با بازتر شدن فضای سیاستگذاری خارجی ایران پس از برجام، علاقه شرکتهای فناوری برای حضور در این بازار 70 میلیونی نیز بیشتر شده است.
اخیرا صاحبان ژاپنی این پیام رسان تجارت جدیدی را در ایران آغاز کرده اند. کسب و کار جدید صاحبان لاین در ایران بر ارائه خدمات مد و زیبایی و سبک زندگی به بانوان متمرکز شده است.
این شرکت قصد دارد به وب سایت مرجع در زمینه مسائل روزمره بانوان ایرانی تبدیل شود.
با بازتر شدن فضای سیاستگذاری خارجی ایران پس از برجام، علاقه شرکتهای فناوری برای حضور در این بازار 70 میلیونی نیز بیشتر شده است.
اخیرا صاحبان ژاپنی این پیام رسان تجارت جدیدی را در ایران آغاز کرده اند. کسب و کار جدید صاحبان لاین در ایران بر ارائه خدمات مد و زیبایی و سبک زندگی به بانوان متمرکز شده است.
این شرکت قصد دارد به وب سایت مرجع در زمینه مسائل روزمره بانوان ایرانی تبدیل شود.