یک فروشگاه اینترنتی با برگزاری یک نظرسنجی درباره کسب و کار آنلاین در ایران، به انحصار طلبی چند فروشگاه خاص و نبود رقابت سالم در میان فروشگاه‌های اینترنتی انتقاد کرد.

 به گزارش مشرق، یک بانک اطلاعاتی کالا با برگزاری یک کمپین نظرسنجی سراسری با موضوع کسب وکار آنلاین، قصد دارد با طرح سوالاتی با موضوع فروشگاه های اینترنتی و میزان علاقمندی افراد به خرید غیر حضوری، چالش ها و مخاطرات حوزه کسب و کار آنلاین را مورد تحلیل قرار دهد.
 
در مرحله اول این نظرسنجی، سوالات مطرح شده به سه فاکتور پایه ترجیحات، اولویت‌ها و محبوبیت های مصرف کنندگان توجه دارد. یکی از اهداف اصلی اجرای این نظرسنجی، دریافت داده های مستقیم از کاربران فضای مجازی برای تحلیل واقع بینانه وضعیت فعلی خرید و فروش غیرحضوری در ایران است.
 
راه اندازان این استارت آپ معتقدند که تحلیل و بررسی نتایج این نظرسنجی علاوه بر بهبود فعالیت و خدمت رسانی فروشگاه های آنلاین، به شکست انحصار طلبی چند فروشگاه خاص و بازگشت رونق به بازار و البته ایجاد رقابت سالم در میان فروشگاه های اینترنتی نیز منجر خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس