به گزارش مشرق، یک بانک اطلاعاتی کالا با برگزاری یک کمپین نظرسنجی سراسری با موضوع کسب وکار آنلاین، قصد دارد با طرح سوالاتی با موضوع فروشگاه های اینترنتی و میزان علاقمندی افراد به خرید غیر حضوری، چالش ها و مخاطرات حوزه کسب و کار آنلاین را مورد تحلیل قرار دهد.
در مرحله اول این نظرسنجی، سوالات مطرح شده به سه فاکتور پایه ترجیحات، اولویتها و محبوبیت های مصرف کنندگان توجه دارد. یکی از اهداف اصلی اجرای این نظرسنجی، دریافت داده های مستقیم از کاربران فضای مجازی برای تحلیل واقع بینانه وضعیت فعلی خرید و فروش غیرحضوری در ایران است.
راه اندازان این استارت آپ معتقدند که تحلیل و بررسی نتایج این نظرسنجی علاوه بر بهبود فعالیت و خدمت رسانی فروشگاه های آنلاین، به شکست انحصار طلبی چند فروشگاه خاص و بازگشت رونق به بازار و البته ایجاد رقابت سالم در میان فروشگاه های اینترنتی نیز منجر خواهد شد.
در مرحله اول این نظرسنجی، سوالات مطرح شده به سه فاکتور پایه ترجیحات، اولویتها و محبوبیت های مصرف کنندگان توجه دارد. یکی از اهداف اصلی اجرای این نظرسنجی، دریافت داده های مستقیم از کاربران فضای مجازی برای تحلیل واقع بینانه وضعیت فعلی خرید و فروش غیرحضوری در ایران است.
راه اندازان این استارت آپ معتقدند که تحلیل و بررسی نتایج این نظرسنجی علاوه بر بهبود فعالیت و خدمت رسانی فروشگاه های آنلاین، به شکست انحصار طلبی چند فروشگاه خاص و بازگشت رونق به بازار و البته ایجاد رقابت سالم در میان فروشگاه های اینترنتی نیز منجر خواهد شد.