کد خبر 588539
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

ملی‌پوش بسکتبال با اشاره به اردوهای تیم ملی گفت: بعد از تورنمنت اطلس اسپرت چین تیم ملی به مرز صدر درصد آمادگی خواهد رسید.

به گزارش مشرق، اوشین ساهاکیان در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال در اردوی چین اظهار داشت: در 2 روز گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان در آمادگی خوبی به سر می‌برند. خوشبختانه حدادی هم به جمع سایر نفرات اضافه شده و حضور او خیلی می‌تواند مثمر ثمر باشد و به عنوان یک تکیه‌گاه در زیر حلقه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حضور تیم ملی در 3 کشور به صورت پیاپی اظهار داشت: اردوی فشرده‌ای را پشت سر می‌گذاریم. ابتدا در مسابقات غرب آسیا به میدان رفتیم و پس از آن به فیلیپین و چین سفر کردیم. مسابقات غرب آسیا تجربه بسیار خوبی بود و قهرمانی در این رقابت‌ها اعتماد به نفس و خودباوری بچه‌ها را بالا برد. نشان دادیم که می‌توانیم با همین تیم مقابل سایر تیم‌ها بازی خوبی را انجام دهیم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران با اشاره به 2 دیدار مقابل فیلیپین اظهار داشت: در مسابقه اول با نظر کادر فنی بازی نکردم اما بچه‌ها نمایش بسیار خوبی در آن دیدار داشتند. در بازی دوم هم با توجه به اینکه با سالن و جو مسابقه آشنایی نداشتیم یک مقدار کارمان سخت شد اما در ادامه خیلی بهتری شدیم. این 2 مسابقه هم کمک زیادی به ما کرد. فیلیپین با تمام قوا مقابل ما ظاهر شده بود. در دیدارهای تدارکاتی هم نتیجه مهم نیست و شما باید بتوانید نقاط ضعف خود را پوشش دهید.

ساهاکیان در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنی تیم ملی در حال حاضر چند درصد آماده شده است، گفت: با اردوها و مسابقاتی که پشت سر گذاشتیم فکر می‌کنم تیم به 75 درصد آمادگی‌اش رسیده است و پس از پایان تورنمنت چین به مرز 100 درصد خواهیم رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که با شرایطی که می‌بینی چقدر به تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک امیدوار هستی، گفت: شاید خیلی‌ها بگویند ما شانسی نداریم اما قطعا از قبل بازنده نخواهیم بود. کار ما سخت است اما به هیچ وجه پا پس نمی‌کشیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم در مسابقات انتخابی بسکتبال ایران را سربلند کنیم.

 مسابقات اطلس اسپرت چین از سه شنبه آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان در نخستین بزای به مصاف مقدونیه می‌رود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس