کد خبر 585185
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

مربی و نماینده باشگاه مهرام گفت: مسئولان هیات تهران به ما گفتند رای برای بازی شیمیدر و آریاک صادر شده و بازی آنها 2 از سه برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، علی آرزومندی در مورد اینکه کلاهی سرپرست دبیری هیأت بسکتبال تهران در گفت‌وگو با او اعلام کرده رأی برای بازی شیمیدر و آریاک صادر نشده و تصمیمی هم گرفته نشده است گفت: من مصاحبه خانم کلاهی را خواندم و باید توضیحاتی را ارائه کنم تا افکار عمومی روشن شود. پس از جلسه‌ای که برای بررسی وضعیت دیدار شیمیدر و آریاک برگزار شد، منصوری از طرف هیأت با حسن‌‌پور سرمربی جوانان ما تماس گرفته و گفته است بازی فینال برگزار نمی‌شود و روز یکشنبه قرار است یک بار دیگر بازی این دو تیم انجام شود و اعلام کرده شیمیدر به تغییر شماره پیراهن بازیکنان معترض بوده و اعتراض آنها هم وارد است.

وی ادامه داد: پس از این موضوع حسن‌پور با من تماس گرفت و من هم به آبکاریان سرپرست فنی مسابقات این موضوع را گفتم و او هم تأیید کرد که چنین تصمیمی در هیأت گرفته شده و نمی‌خواهد ادامه دهد. پس از این ماجرا با گل‌محمدی سرمربی تیم آریاک تماس گرفتم.او هم اعلام کرد متأسفانه چنین رأیی صادر شده و در همان جلسه از سرمربی ما هم به خاطر همکاری با هیأت و پذیرفتن نظر آنها تشکر شده است.

مربی مهرام عنوان کرد: با صمدزاده سرپرست باشگاه هماهنگ کردیم و من با خانم کلاهی تماس گرفتم و اعلام کردم نظر باشگاه این است که اگر قرار باشد اینقدر ناعدالتی باشد، ترجیح می‌دهد در هیچ مسابقه دیگری در تهران شرکت نکند. کلاهی هم به من اعلام کرد این تخلف تغییر شماره پیراهن صورت گرفته و حق با شیمیدر است و ما هم تصمیم گرفتیم که بازی به صورت دو از سه برگزار شود. کلاهی همچنین گفت من برای مجموعه مهرام احترام قائل هستم اما هر تصمیمی که شما بگیرید برای ما محترم است.

وی ادامه داد:‌ حتی من سوال کردم که آیا این رأی قابل تجدیدنظر است یا خیر که او اعلام کرد تصمیمی است که گرفته‌ایم و تجدید نظر هم ندارد. به کلاهی تأکید کردم این رأی شما بازخورد خوبی در جامعه بسکتبال نخواهد داشت اما او گفت ما سعی می‌کنیم کاری که درست است را انجام دهیم.

آرزومندی عنوان کرد: هر آدمی می‌تواند و ممکن است در مدیریت خود اشتباه کند اما باید به شعور مخاطب احترام بگذاریم و اینکه همه چیز را زیر پا بگذاریم به نظرم درست نیست. کلاهی در موقعیتی قرار گرفته که زحمت همکاران خود را هم نادیده گرفته است.

وی با طرح سوالی از مسئولان هیات بسکتبال تهران عنوان کرد: اگر تصمیمی برای بازی شیمیدور و آریاک نداده‌اند چرا بازی فینال مهرام عقب افتاده است؟ اگر آنها منتظر مشورت و یا کسب تکلیف از فدراسیون بوده‌اند آقای واحدپور رئیس کمیته داوران فدراسیون روز چهارشنبه نظر خود را اعلام کرده بودو در مصاحبه هم اعلام کرده بازی نمی‌تواند تجدید شود. اینکه می‌گویند اتفاقی نیفتاده نمی‌دانم منظورشان چیست. همه از اتفاقاتی که افتاده باخبرند و نمی‌توانیم همه چیز را زیر سوال ببریم و کتمان کنیم.

مربی و نماینده باشگاه مهرام در پایان تاکید کرد: در 10 سالی که مهرام در عرصه بسکتبال بوده است، هیچ وقت از رفتار اخلاق حرفه‌ای تخطی نکرده و به خاطر شرایط مالی باشگاه حق کسی را ضایع نکرده است. چه در برد و چه باخت هم همیشه به تیم حریف و مسئولان برگزاری مسابقات احترام گذاشته‌ایم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس