پدر شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» با بیان اینکه زمان نابودی تروریست‌های تکفیری داعش نزدیک است گفت: امیدوارم که خداوند به حق ماه رمضان دشمنان اسلام و تکفیری‌ها و داعشی‌ها را ریشه‌کن کند.

‌قنوت عباس در ماه‌های اخیر آرزوی ‌شهادت در راه خدا بود

به گزارش مشرق، مؤمن دانشگر اظهار داشت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از ارزش‌ها‌ از ما پیشی گرفته‌اند.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز اخلاقی شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» عنوان کرد: عباس نمونه‌ای بارز از یک جوان مؤمن و انقلابی بود.

پدر شهید مدافع حرم«عباس دانشگر» با تقدیر از مردم شهر سمنان برای حضور پرشور آنان در آئین تشییع پیکر این شهید والامقام تصریح کرد: عباس متعلق به همه مردم سمنان است.

دانشگر در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر حس خود در زمان شنیدن خبر شهادت فرزندش تصریح کرد: من از شهادت عباس مطمئن بودم.

وی با اشاره به اینکه از همان ابتدا می‌دانستیم که عباس (شهید عباس دانشگر) متعلق به ما (پدر و مادر شهید) نیست عنوان کرد: از این رو در زمان اعزام عباس به سوریه خود را برای شهادت وی آماده کرده بودیم.

این پدر شهید مدافع حرم با تأکید بر اینکه شهید دانشگر شهادت را از خدا درخواست کرده بود افزود: حتی قنوت عباس نیز در ماه‌های اخیر آرزوی توفیق شهادت در راه خدا بود و عباس در قنوت نماز خود «اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک» را زمزمه می‌کرد.

دانشگر با بیان اینکه شهدا نیاز به اجازه‌نامه ندارند خاطر نشان کرد: شهادت مسیری است که خدواند در راه انان نوشته و کسی نمی‌تواند آن را تغییر دهد.

وی با تأکید بر لزوم ادامه راه شهدا تصریح کرد: تبعیت از ولایت مهم‌ترین خواسته شهدا از ماست که باید به آن توجه کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس