کد خبر 591546
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

نمایندگان بعد از انتخابات با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش در مهمانسراهای فرهنگیان اسکان یافتند؛ بقیه آنها نیز در مهمانسراها و هتل‌های معمولی تهران که در مرکز شهر و یا پایین‌تر از آن قرار دارند، ساکن هستند.

به گزارش مشرق، در حاشیه جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی کیایی مدیر روابط عمومی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: دیروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه "نمایندگان مجلس در هتل‌های مجلل تهران اقامت دارند و هزینه هر شب اقامت نمایندگان در هتل استقلال یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است".

وی ضمن تکذیب این مطلب گفت: هیچ‌ کدام از نمایندگان از ابتدای حضور در تهران در این هتل اقامت نداشتند.

مدیر روابط‌عمومی مجلس شورای‌اسلامی اظهار داشت: به طور معمول معاونت اجرایی مجلس طبق روال دوره‌های گذشته، تمهیداتی را برای اسکان نمایندگان از ماه‌ها پیش اندیشیده بود. نمایندگان بعد از انتخابات با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش در مهمانسراهای فرهنگیان اسکان یافتند؛ بقیه آنها نیز در مهمانسراها و هتل‌های معمولی تهران که در مرکز شهر و یا پایین‌تر از آن قرار دارند، ساکن هستند.

کیایی ادامه داد: هزینه‌ای که در این خصوص انجام می‌شود شبی ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

وی با گلایه از صدا و سیما و رسانه‌ها برای انتشار چنین خبرهایی گفت: فاصله صداوسیما با هتل استقلال، فاصله بسیار کمی است؛ دوستان می‌توانستند به این هتل مراجعه کرده و خبر دقیق بدهند و یا از روابط‌عمومی و معاونت اجرایی مجلس توضیح بخواهند.

مدیر روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که مردم به دلیل انتشار حقوق‌های نجومی مکدر هستند، انعکاس این‌گونه خبرها موجب تشویش بیشتر آنها می‌شود.

کیایی افزود: معاونت اجرایی مجلس تلاش کرده با حداقل هزینه‌ها، اسباب اسکان نمایندگان را فراهم کند و در آینده نزدیک نیز مشکل اسکان دائم نمایندگان حل خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    خوب بایه حساب سر انگشتی شبی 200 هزار تومان می کنه به عبارتی ماهی 6 میلیون تومان فقط هزینه اسکان بقیه هزینه ها بماند تازه طبق گفته خود آقایون
  • مهدی ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    خوبه تازه داره یه چیزایی فاش میشه . باین میگن اقتصاد مقاومتی
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    ۲۰۰هزار تومان؟؟؟؟؟؟؟!!! حداقل شبی ۸۰۰هزار تومان است هزینه هر. شب اقامت در. این هتلها
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    برجی 6میلیون برای اسکان یک نماینده؟! وجدانا کسیکه به هزینه کردن 6 میلیون از بیت المال برای اسکانش رضایت میده میتونه درد من مستاجر رو که با چند سر عایله توان پرداخت حداقل اجاره رو ندارم درک کنه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس