کد خبر 600679
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

مدیر تیمهای ملی کشتی آزاد می‌گوید رسول خادم به هادی نگفته که برای المپیک انتخاب شده بلکه این موضوع برداشت شخصی خود پرویز هادی بوده است.

به گزارش مشرق، علیرضا رضایی در مورد اظهارات پرویز هادی که مدعی شده است، خادم به وی اعلام کرده المپیکی هستی، اظهارداشت: من در این مورد با هادی صحبت کردم و متوجه شدم، هادی استنباط شخصی اش از صحبت های خادم را رسانه ای کرده در حالی که وی مستقیماً چنین مطلبی را با هادی  مطرح نکرده بود.

رضایی با بیان این مطلب افزود: هادی به من گفت خادم بعد از مسابقات ارمنستان ضمن تذکر در مورد اشکالات فنی من، اعلام کرد که باید در این مدت باقیمانده تا المپیک در  اردو اشکالاتت را برطرف کنی، اما صراحتا به من نگفت تو انتخابی، بلکه برداشت من از حرف او این بود که من المپیکی شده ام.

رضایی ادامه داد: از این برداشت هادی تعجب کردم ، چون همه ما خادم را می‌شناسیم و با شیوه کار او آشناییم. او امکان ندارد تا قبل از تصمیم شورای فنی کشتی آزاد به نفرات واجد شرایط اعلام کند که انتخاب شده هستید.

وی ادامه داد :خادم از آبانماه سال  گذشته مرتبا با هدف قرار دادن المپیک ، با کشتی گیران صحبت کرده است. این موضوع شامل تمامی کشتی گیران مدعی در اوزان مختلف است.
رضایی تصریح کرد: نکته جالب اینکه این صحبت را خادم در ارمنستان بعد از هادی، عیناً با کمیل قاسمی و علیرضا کریمی هم داشته، یعنی زمانبندی برنامه های همه کشتی گیران مدعی پوشیدن لباس تیم ملی، با هدف گذاری المپیک تنظیم شده است، و با هادی و کمیل قاسمی نیز به همین نحو با هدف گذاری المپیک برای رفع اشکالات فنی صحبت شده است.

وی در پایان گفت: واقعا تعجب کردم از میان تمامی کشتی گیرانی که در اردو شبانه روز با کادر فنی هستند، فقط هادی چنین برداشت اشتباهی از صحبت های خادم داشته است زیرا وی سال ها با این کادر فنی کار کرده و همه چیز را بخوبی می داند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس