کد خبر 601584
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۱

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان گفت: قول می‌دهم تا آخرین لحظه و تا جایی که توان داشته باشم برای موفقیت در المپیک بجنگم.

به گزارش مشرق، سعید عبدولی در مورد شرایطش برای حضور در بازی‌های المپیک ریو گفت: یک مرحله اردوی دیگر تا زمان آغاز بازی‌های المپیک داریم و من هم تلاش می‌کنم تا در این مدت بتوانم خودم را برای حضوری موفق در المپیک به آمادگی لازم برسانم.

وی درباره آسیب‌دیدگی‌اش در جریان تمرینات گفت: تمرینات سنگین و سخت است و تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله دارم، اما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا در این مدت بتوانم به مرز آمادگی برسم. خوشبختانه آسیب‌دیدگی جدی ندارم و امیدوارم در این مدت هم بتوانم بدون آسیب‌دیدگی روزهای باقی‌مانده را پشت سر بگذارم.

قهرمان کشتی فرنگی جهان در پاسخ به این سوال که گفته است المپیک یک مدال به او بدهکار است، تصریح کرد: می‌خواهم ناکامی المپیک قبل را جبران کنم و قول می‌دهم چیزی کم نگذارم و تا جایی که توان داشته باشم و تا آخرین لحظه بجنگم.

عبدولی تصریح کرد: البته از شرایط خودم راضی نیستم، اما تلاش می‌کنم این انگیزه را برای خودم بازگردانم. به خاطر حق‌خوری‌هایی که در مسابقات اخیر در حقم شده بود از نظر روحی و روانی کمی خسته و بی‌انگیزه هستم، اما باید خودم را آماده مبارزه کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس