کد خبر 601680
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

دارنده شش مدال کشتی جهان و المپیک از علیرضا رضایی خواست تا پایان بازیهای المپیک در فدراسیون کشتی بماند تا خدشه‌ای به عملکرد کشتی گیران در المپیک وارد نشود.

به گزارش مشرق، علیرضا حیدری در واکنش به استعفای علیرضا رضایی از سمت مدیریت تیمهای ملی و سخنگویی این فدراسیون، اظهار کرد: این روزها در آستانه المپیک هستیم و همه باید از خود گذشته و به فکر منافع کشتی ایران باشیم.

حیدری ادامه داد: از این که شنیدم علیرضا رضایی استعفا داده بسیار ناراحت شدم چرا که دود این تصمیمات در چنین شرایطی به چشم کشتی خواهد رفت.

قهرمان سال 98 جهان و دارنده مدال برنز المپیک آتن همچنین گفت: همه بابد بدانیم اگر در میان مردم اعتباری داریم بخاطر کشتی است و به دوستان توصیه می کنم در فاصله کمتر از یک ماه تا المپیک و در این شرایط میدان را خالی نکرده و با اتحاد و همبستگی کنار هم باشند. همه باید از خود گذشته و به فکر منافع کشتی کشور باشند.

حیدری در ادامه گفت: بنده به عنوان یک قهرمان ملی از علیرضا رضایی درخواست می‌کنم در این برهه کشتی را تنها نگذاشته تا کشتی در این زمان کوتاه تا المپیک دچار چالش نشود. رضایی فرزند این مملکت است و من و همه دوستداران کشتی توقع داریم حتی اگر شرایط برایش سخت است، باز هم شکیبایی بیشتری داشته باشد و با تحمل مسائل، در کشتی بماند.

نایب رئیس سابق فدراسیون کشتی در پایان گفت: کشتی ورزش اول مملکت بوده و چشم همه مردم در المپیک به این ورزش پهلوانی است. انتظار این است همه دست در دست هم دهیم و برای موفقیت کشتی در المپیک تلاش کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس