کد خبر 617813
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴

عنایتی با بیان این مطلب که مقامات کویتی تاکنون اسامی افراد ایرانی بازداشت شده را اعلام نکرده اند، افزود: اخبار ما اکنون معطوف به اخباری است که از سوی خبرگزاری کویت منتشر شده است.

به گزارش مشرق، سفیر ایران در کویت در گفت و گویی تلویزیونی با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر دستگیری 10 نفر از اتباع ایرانی در آب‌های کویت، گفت: بنا بر اخبار دریافتی ما، 9 نفر از این افراد سالم هستند و یک نفر از ناحیه پا مورد آسیب قرار گرفته است.

وی افزود: همکاران من در سفارت در تلاش هستند از مجاری رسمی و قانونی دولت کویت از وضعیت این ده هموطن اطلاع دقیق و کافی کسب کنند ولی تاکنون افراد گارد مرزی یا وزارت خارجه کویت اطلاعات خاصی در اختیار ما قرار نداده اند.

 تاييد بازداشت 10 ایرانی در آب‌های کويت +عکس
عنایتی همچنین اظهار امیدواری کرد با همکاری خوب طرف کویتی وضعیت این افراد به زودی مشخص شود و با توجه به اذعان مقامات کویت مبنی بر ورود غیر مجاز این افراد، پرونده به زودی مختومه شده و روند آزادی آنها پیگیری و تسریع شود.

سفیر ایران در کویت افزود: بعید می دانم این موضوع، موضوع پیچیده ای باشد. ما در سفارت به جد پیگیر وضعیت این افراد هستیم تا این موضوع به سرعت فیصله پیدا کند.

وی با بیان این مطلب که مقامات کویتی تاکنون اسامی این افراد را اعلام نکرده اند، افزود: اخبار ما اکنون معطوف به اخباری است که از سوی خبرگزاری کویت منتشر شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    این چخ وضعه نشستنه ، مگه چه کردن ؟!
  • تبریزی ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    کشور ذره ای کویت با این اقدام و انتشا این تصویر از ایرانی ها خواسته ایرانی ها را تحقیر کند از رزمندگان دریایی سپاه خواستار پاسخ فوری و عبرت اموز هستم
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    یاد اسرای داعش افتادم
  • ايراندوست ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    ببينيد ابهت ايران چيه كه كشورهاى كوچك مصنوعى خليج پارس هم براى ايران وايرانى تره هم خُرد نميكنن. اگر ايران مقابله به مثل نكته و عكس العمل نشون نده اين بى شرفها فردا مردم ايران رو تو ايران بازداشت ميكنند. تاكى؟
  • محمود ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    چندتا ماهگیر که دستبند و زندان نمیخواد. یه جوری نمایش میدن انگار داعشی گرفتن. اگه عرضه دارین جلو تروریست‌هایی که مردم بیگناه رو تو مساجد هدف قرار میدن بگیرین نه اینا که راه گم کردن
  • محمد ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    حالا بشینیم قدرت وزارت خارجه ایران ببینیم.....تو پرونده سه سال پیش که یه ایرانی تو حیاط منزلش تو انگلستان آتیش زدن ، خندیدند و دنیا بهمون خندید. خداوکیلی همین مونده بود که کویتم واسه ما زیر و رو بکشه..... اینا چون سرباز آمریکایی که سپاه گرفت و بی اعتبارشون کرد حالا سگهای آمریکا اومدن جبران کنن....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس