یازدهمین روز بازی‌های المپیک 2016 ریو برای ایران با کسب یک برنز درکشتی فرنگی و با شکست ستاره های ایران به پایان رسید.

نتایج کاروان ایران در یازدهمین روز بازی‌های المپیک ریو/ ناکامی ستاره ها + جدول رده بندیبه گزارش مشرق، کاروان ایران در یازدهمین روز بازی‌های المپیک 2016 ریو در دو رشته نماینده داشت که در پایان هیچ مدالی برای ایران به دست نیامد.
 
دومین برنز کشتی فرنگی
 
امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم بانتیجه 2 بر 1 از سد کشتی گیر ونزوئلا گذشت و در دورسوم با قبول شکست با نتیجه 2 بر صفر برابر نماینده گرجستان از دور رقابت ها حذف شد.
 
قاسم رضایی هم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر از سد فرنگی کار ونزوئلایی گذشت و در دور سوم با حساب 4 بر صفر مغلوب نماینده کوبا شد. اما با صعود کشتی گیر کوبایی به مرحله فینال، رضایی در جدول شانس مجدد موفق شد ابتدا 4 بر صفر کشتی گیری از چین را پشت سر بگذارد و در دیدار رده بندی در حالی که 4 بر صفر از حریف سوئدی عقب بود با انجام دو بارانداز بی نقص توانست بازی را به تساوی کشیده و صاحب نشان برنز شود.
 
ناکامی سلیمی در ناداوری آشکار
 
هرکول ایران ابتدا در حرکت یک ضرب موفق شد با بالای سر بردن وزنه 216 کیلوگرمی رکورد جهان و المپیک را به نام خود ثبت کند. وی در حرکت دو ضرب زیر وزنه 245 کیلویی رفت و پس از دریافت 2 چراغ قرمز درو یک چراغ سفید تللاش نخست برای دومین بار به سراغ همین وزنه رفت. در تلاش دوم و در جایی که داوران 3 چراغ سفید را به سلیمی اختصاص داده بودند هیئت ژوری در یک اقدام کاملا عجیب و در ناداوری آشکار حرکت سلیمی را خطا تشخیص دادند. در نهایت سلیمی در تلاش سوم هم نتوانست از پس این وزنه بر بیاید و دستش از مدال کوتاه ماند.
 
نتایج کاروان ایران در یازدهمین روز بازی‌های المپیک ریو/ ناکامی ستاره ها + جدول رده بندی
نتایج کاروان ایران در یازدهمین روز بازی‌های المپیک ریو/ ناکامی ستاره ها + جدول رده بندی

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس