کد خبر 625325
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

سریع‌ترین مرد ایران گفت: با توجه به انتظارات و تمریناتی که انجام داده بودم برای حضور در فینال المپیک خود را آماده کرده بودم اما نشد، حتما در المپیک 2020 با دست پر بازخواهم گشت.

به گزارش مشرق، ‌حسن تفتیان در خصوص تجربه المپیک و نتایجش در این مسابقات اظهار کرد: مسابقات المپیک میدان بزرگی است که در آن تمام ورزشکاران با آمادگی کامل حضور دارند. با توجه به انتظاراتی که از خود داشتم توقع داشتم در فینال مسابقات باشم اما با این حال توانستم رکورد را جابه جا کنم و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنم.

وی ادامه داد: کسب مدال در دوومیدانی آن هم در مانع صد متر با توجه به رقیبانی که دارم کار دشواری است ولی از همین امروز باید برای مسابقات المپیک 2020 خود را آماده کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را در آن مسابقات به دست آوریم.

سریع‌ترین مرد ایران در خصوص انتظارات خود از مسئولین عنوان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر می‌کنم که قبل از شروع المپیک حمایت‌های کافی را از تمام ورزشکاران خراسانی که در المپیک حضور داشتند انجام داد ولی تنها انتظار ما ورزشکاران از مسئولین برآورده کردن خواسته‌هایمان در بحث تمرینی است که امیدوارم این موضوع محقق شود تا بدون هیچ مشکلی تمرینات خود را دنبال کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم.

 وی درباره مسابقات پیش رو عنوان کرد: مسابقات متعددی در طول سال برگزار می شود ولی با این حال هدف ما حضور در بازی آسیای 2018 و المپیک 2020 است تا بتوانیم پله به پله شرایط خود را بهبود بخشیم و در مسابقات المپیک 2020 با دست پر به ایران بازگردم.

تفتیان درباره عملکرد احسان حدادی در مسابقات پرتاب دیسک المپیک نیز گفت: حدادی یکی از بزرگترین ورزشکاران دوومیدانی است که توانسته است مدال المپیک را به ارمغان آورد، قطعا یک نتیجه ضعیف نباید این هجمه‌ها را  برایش به وجود آورد و حتما در آینده احسان حدادی موفقیت‌های خود را ادامه خواهد داد. در خصوص برنگشتن حدادی به ایران هم هیچ اطلاعی ندارم ولی قطعا شایعات زیادی را در این خصوص مطرح شده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    0 0
    الان نتونستی و بعد چهار سال که پیرتر می شوی می توانی ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس