کد خبر 630702
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

جدیدترین تصاویر ماهواره ای منتشر شده از منطقه غوطه شرقی واثع در حاشیه شهر دمشق حکایت از استقرار گسترده بالگردهای نظامی مدرن کاموف 52 ارتش روسیه در پایگاه نظامی مرج السلطان دارد.

گروه جهان مشرق- جدیدترین تصاویر ماهواره ای منتشر شده از منطقه غوطه شرقی واثع در حاشیه شهر دمشق حکایت از استقرار گسترده بالگردهای نظامی مدرن کاموف 52 ارتش روسیه در پایگاه نظامی مرج السلطان دارد.

استقرار بالگردهای مدرن روسی در غوطه شرقی دمشق+عکس

بنابر این گزارش، یک موسسه تحقیقات استراتژیک آمریکایی با بررسی تصاویر ماهواره ای گرفته شده از پایگاه نظامی مرج السلطان واقع در غرب منطقه غوطه دمشق از استقرار بالگردهای تهاجمی روس در آنها خبر داده است. کارشناسان نظامی معتقدند استقرار این بالگردها در غوطه شرقی با هدف پشتیبانی گسترده روسیه از عملیات پاکسازی این منطقه توسط ارتش سوریه صورت گرفته و بزودی شاهد آغاز عملیاتی وسیع برای بازپس گیری شهر دوما پایتخت تروریستهای تکفیری در غوطه شرقی خواهیم بود. 

استقرار بالگردهای مدرن روسی در غوطه شرقی دمشق+عکس

طی دو ماه اخیر نیز نظامیان سوری طی عملیات های پی در پی خود بخش های وسیعی از مناطق غربی، جنوبی و شمالی منطقه غوطه را از اشغال گروه های تروریستی تکفیری آزاد کرده اند. ماه گذشته نیز دکتر بشار اسد رئیس جمهور سوریه با حضور در فرودگاه مرج السلطان از یگان های نظامی مستقر در آن بازدید میدانی بعمل آورده و از عزم دولت و مردم کشورش برای پاکسازی سوریه از گروه های تروریستی تکفیری خبر داده بود. فرودگاه نظامی مرج السلطان ویژه بالگردهای نظامی و ترابری ارتش سوریه ساخته شده و در فاصله 18 کیلومتری شرق شهر دمشق قرار دارد. حدود 15 هزار تروریست تکفیری مستقر در بخش های مختلف منطقه غوطه شرقی مهمترین تهدید پایتخت سوریه از ابتدای بحران این کشور در سال 2011 بشمار می روند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    البراذین الشهب المحذوفه
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    مدام این اطلاعات ومحرمانه تر از ان نیز از سوی مراکز جاسوسی غربی-عربی به تروریستها جنایتکار داده می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس