براساس اعلام دستگاه‌های نظارتی هزینه تجهیز دفتر کار مدیرعامل و یک عضو هیات مدیره یکی از شرکت‌های بیمه‌ای بیش از ۲.۶ میلیارد بوده است.

به گزارش مشرق، به تازگی مشخص شده است که هزینه تجهیز دفتر کار مدیرعامل و همچنین یکی از اعضای هیات مدیره یکی از شرکت‌های بیمه‌ای سر به فلک کشیده است.

براساس اطلاعات موجود از سوی دستگاه‌های نظارتی مشخص شده است که تجهیز این دو دفتر کار حدود 260 میلیون تومان خرج روی دست این شرکت بیمه‌ای گذاشته است.

این در حالی است که از این رقم حدود 32 میلیون تومان اجناس داخلی بوده و حدود 228 میلیون دیگر تجهیزات خارجی بوده است.

صرف نظر از اینکه یک دفتر کار شامل چه تجهیزاتی است که این میزان هزینه روی دست بیت المال گذاشته است باید این سوال را پرسید که آیا با این مدیران ویژه خوار و متخلف برخوردی خواهد شد یا خیر؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس