به گزارش مشرق، سازمان غذا و دارو با توجه به گزارش های متعدد از سوی مردم و مسئولان مرتبط به ویژه برخی معاونان غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، شامپو و لوسیون تقویتی مو با نام تجاری «ژیوار»، شامپو ضد ریزش «آناژن» و همچنین شامپویی که بدون ذکر نام تجاری و صرفا با اعلام شماره تماس تلفنی به فروش می رسد شامل این فرآورده ها به شمار می آیند که گردانندگان محصولات یاد شده در تیزرهای تبلیغاتی خود از ادعاهای غیر واقعی ضد ریزش و رویش دوباره مو استفاده می کنند.
ادعاهای غیر واقعی درباره این محصولات، موجب گمراهی اذهان عمومی شده است.
این سازمان در اطلاعیه خود به صاحبان کالاهایی که به هر نحو قانونمندی به انجام تبلیغات درباره محصولات خود تمایل دارند یادآوری کرد که آنها صرفا ملزم به بیان اطلاعات قید شده در مجوز محصول، صادره از ارگان و نهاد مرتبطند.
ادعاهای غیر واقعی درباره این محصولات، موجب گمراهی اذهان عمومی شده است.
این سازمان در اطلاعیه خود به صاحبان کالاهایی که به هر نحو قانونمندی به انجام تبلیغات درباره محصولات خود تمایل دارند یادآوری کرد که آنها صرفا ملزم به بیان اطلاعات قید شده در مجوز محصول، صادره از ارگان و نهاد مرتبطند.