به گزارش مشرق، کوروش مرشد سلوک نایب رئیس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: با ابلاغ دستورالعمل از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگیهای رسمی موظف به ارائه خدمات پس از فروش به همه خودروهای وارداتی شدند. همین موضوع مسوولیت ما را دو چندان کرد و انتظار مشتریان از سطح خدمات پس از فروش ما را مجاب کرد به شکلی در عرصه ارائه خدمات حضور پیدا کنیم که انتظارات مشتریان برآورده شود.
نایب رئیس انجمن واردکنندگان خودرو، با اینکه بنزینهای یورور ۴ خیلی زود خودروهای یورو ۵ و یورو ۶ وارد شده به کشور را با مشکل و آلودگی بیشتر مواجه میکند تصریح کرد: از یک طرف به واردکنندگان اجبار میکنیم حتما خودروهای یورو ۵ و یورو ۶ واردکنند اما وقتس به گفته مسئولین هنوز تمام بنزین عرضه شده در کشور حتی یورو ۴ هم نیست ما با استفاده از این سوخت در خودروهای یورو ۵ و یورو ۶ عملا هم آلودگی بیشتری ایجاد میکنیم و هم به مشتریان با پرداخت پول بیشتر لطمه وارد کردهایم.
وی ادامه داد: طبیعتا مشتری برای خرید خودرو یورو ۶ بیشتر از یورو ۵ پول پرداخت میکند و برای خرید یک خودرو یورو ۵ هم بیشتر از یورو ۴ اما در کنار آن خودرویش با مصرف بنزین یورو ۴ و یورو ۲ قطعا زودتر آسیب میبیند و مستهلک میشود.
نایب رئیس انجمن واردکنندگان خودرو با اشاره به افزایش واردات خودرو در سال جاری گفت: واردات خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۶ درصد افزایش داشته و پیش بینی میکنیم این روند در نیمه دوم سال هم روند افزایشی خود را ادامه بدهد.