کد خبر 662626
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

مربی تیم فوتبال صبای قم به دلیل اخراج در دیدار با استقلال، از نشستن بر روی نیمکت صبا در میهمانی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محروم شد.

به گزارش مشرق، در حالی که سیزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از عصر پنجشنبه هجدهم آذر ماه با انجام سه مسابقه آغاز می‌شود، صبای قم در روز دوم دیدارهای این هفته در دیداری خارج از خانه مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به میدان می‌رود.

صبایی‌ها که در هفتمین بازی خانگی این فصل برابر استقلال تهران تن به شکست دو بر صفر داده‌اند، عصر نوزدهمین روز آذر ماه در حالی مقابل میزبان اصفهانی خود در ورزشگاه نقش جهان به میدان می‌روند که مربی خود را به دلیل محرومیت در کنار زمین و روی نیمکت ندارند.

دلیل محرومیت ساکت الهامی مربی تیم صبا از نشستن روی نیمکت نماینده فوتبال استان قم در دیدار خارج از خانه هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اخراج وی از کنار زمین مسابقه در دیدار هفته گذشته صبای قم برابر تیم استقلال تهران است.

ساکت الهامی که از آغاز شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان دوست صمیمی عبدالصمد مرفاوی در کادر فنی صبای قم مربیگری می‌کند، بعد از یک نیم‌فصل در لیگ‌ چهاردهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور، امسال دومین حضور در مربیگری صبا را پشت سر می‌گذارد.

در نیم‌فصل لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور که عبدالصمد مرفاوی مسوولیت سرمربیگری صبای قم را بر عهده داشت، ساکت الهامی در نیز به عنوان دستیار اول مرفاوی به صبا آمد و همین اتفاق بعد از جدایی آنها از صبا در پیکان تهران نیز رخ داد و اکنون در لیگ شانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر ایران نیز الهامی در کنار مرفاوی در کادر فنی صبای قم حضور دارد.

ساکت الهامی که در زمان فوتبال خود یکی از فوتبالیست‌های تیم پاس تهران بود، در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز یکی از اعضای کادر فنی صبای قم در کنار نفراتی همچون مرتضی کاشی، حسین گنجیان، مسعود مومنی و کریم بوستانی محسوب می‌شود.

مربی تیم فوتبال صبای قم در دیدار خانگی صبا برابر استقلال تهران در هفته دوازدهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به دلیل درگیری با مربیان تیم حریف از سوی داور مسابقه یعنی سیدمهدی سیدعلی از کنار زمین اخراج شد تا بازی صبا در مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را از روی سکوها نظاره‌گر باشد.

این در حالی است که ساکت الهامی در هفته دوم لیگ شانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور نیز که صبای قم میهمان تیم پیکان تهران بود به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت داور مسابقه در کنار زمین، با کارت قرمز و اخراج مواجه شده بود و نمونه همین اتفاق در هفته پنجم لیگ برتر نیز در دیدار خانگی صبای قم در مقابل ذوب‌آهن اصفهان رخ داد و الهامی بار دیگر از کنار زمین اخراج شد.

بعد از اتفاقات دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال تهران که درگیری بین مربیان دو تیم یعنی ساکت الهامی از صبای قم و محمد خرمگاه از استقلال بود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز رای اولیه خود را برای مربیان هر دو تیم استقلال تهران و صبای قم اعلام کرد.

در این مسابقه از سوی ساکت الهامی و محمد خرمگاه  تخلفاتی رخ داد که بر اساس گزارش مسئولین برگزاری مسابقات به کمیته انضباطی فدراسیون، این کمیته هر دو مربی را با استناد به ماده 32 آیین نامه انضباطی و با صدور قرار دستور موقت تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم‌های خود و حضور در مسابقات رسمی محروم کرد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس