وزیر دفاع از پرتاب ماهواره دانشجویی"نوید علم‌وصنعت" در سال جاری خبر داد و گفت: وزارت دفاع جذب نخبگان دانشگاهی را با جدیت دنبال می‌کند.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، درباره میزان تفاهم‌نامه‌های وزارت دفاع با وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور گفت: وزارت دفاع ارتباطات گسترده‌ای با دانشگاه‌های کشور برقرار کرده و پروژه‌های متعددی را در سطح دانشگاه‌های مختلف تعریف کرده است.

وی افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی در دانشگاه‌های کشور موجود است که وزارت دفاع به دنبال بهره‌گیری کامل از این توانمندی‌ها و فعال کردن آنهاست.

سردار وحیدی در پاسخ به این سؤال که آیا وزارت دفاع جذب نخبگان دانشگاهی را دردستور کار خود دارد، خاطرنشان کرد: بله، طبیعتاً یکی از حوزه‌های کاری وزارت دفاع این است نخبگانی که در دانشگاه‌های کشور به موفقیت‌های علمی دست پیدا کرده و به تخصص‌های دفاعی دست پیدا کرده‌اند، جذب و استفاده کند و این اقدام جدی وزارت دفاع است.

وزیر دفاع با اشاره به همکاری وزارت دفاع برای پرتاب یک ماهواره دانشجویی با دانشگاه علم و صنعت گفت: ماهواره دانشجویی به نام "نوید علم و صنعت"‌در دانشگاه علم و صنعت ساخته شده و درخواست دارند تا این ماهواره را وزارت دفاع پرتاب کند که در این خصوص هماهنگی‌ها انجام شده و سعی داریم این ماهواره دانشجویی در سال جاری پرتاب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس