مایکروسافت

آن دسته از کاربران ویندوز 10 که هنوز از نسخه اولیه سیستم عامل مذکور استفاده می‌کنند به زودی پیام‌های هشداری دریافت می‌کنند تا برای به روزرسانی این سیستم عامل اقدام کنند.

 به گزارش مشرق به نقل از انگجت، مایکروسافت اعلام کرده که به زودی پیام‌هایی را برای کاربران ویندوز ۱۰ نسخه ۱۵۰۷ ارسال می‌کند و به آنها هشدار می‌دهد که این سیستم عامل دیگر خدمات دریافت نمی‌کند و قرار نیست دیگر برای آن وصله‌های امنیتی ماهیانه عرضه شود.

دراین پیام هشدار دهنده دکمه‌ای درنظر گرفته شده تا کاربران با فشردن آن تازه ترین نسخه به روزشده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ را بر روی رایانه‌هایشان نصب کنند.

کارشناسان از فشارهای تحمیلی از سوی مایکروسافت برای به روزکردن ویندوز ۱۰ انتقاد کرده و می گویند نسخه اولیه ویندوز ۱۰ مشکل حادی ندارد. این در حالی است که برخی دیگر از صاحب نظران می گویند به روز کردن ویندوز ۱۰ باعث توقف حملات بدافزاری و افزایش قدرت نفوذناپذیری این سیستم عامل می شود.

به نظر می‌رسد حملات گسترده باج افزاری اخیر مانند پتیا و واناکرای در این تصمیم گیری مایکروسافت موثر بوده و این شرکت را به وادار کردن کاربران برای به روزرسانی ویندوز ۱۰ ترغیب کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس