کد خبر 769417
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
۴۴ کشته و زخمی بر اثر واژگونی اتوبوس در بندرعباس

یکی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی گفت: ساکت شدیم که راننده حواسش پرت نشود اما چند دقیقه بعد اتوبوس واژگون شد.

به گزارش مشرق، وضعیت ۴ مصدوم واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در بیمارستان شهید رجایی بهتر شده اما روند درمان همچنان ادامه دارد.

یکی از حادثه دیدگان نیز در بیمارستان نمازی شیراز مشغول درمان است.

اما زینب رحیمی یکی از حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس در خصوص زمان حادثه نیز گفت: حدود ساعت ۳ صبح بود که به دستور سرپرست بچه ها مشغول استراحت شدند تا راننده نیز با مشکل حواس پرتی مواجه نشود.

وی ادامه داد: به خواب نرفته بودیم که به ناگاه احساس کردم در آسمان هستم و با برخورد جسمی سنگین به سرم از شیشه اتوبوس به بیرون پرتاب شدم.

این دانش آموز حادثه دیده تصریح کرد: احساس درد شدید در کتف و قفسه سینه احساس می کردم اما وضعیت دوستان دیگرم از من بدتر بود، کمی هوش داشتم که نور چراغ های خودروها را دیدم.

رحیمی یادآور شد: رسیدگی در بیمارستان رضایت بخش است و مشکلی در این خصوص ندارم.

اما در این میان گلایه برخی از همراهان دانش آموزان حادثه دیده تاخیر در ساعت حرکت اتوبوس از ۱۹ به ۲۳ به سمت شیراز است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ali IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
    0 0
    یکی از موارد فراموش شده در حرکت اردوها زمان حرکت است و حتی المقدور نباید در ساعات پایانی شب تا 5صبح حرکت کنند.دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. همینطور مسئول اردو باید هرگونه حرکت و مشکل راننده یا ماشین را زیرنظر داشته و در صورت صلاحدید حرکت را متوقف کند.
  • خودم ! IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    0 0
    سآعت 23 ! سآعت 4 وآژگون شد ! دآرآب تآ شیرآز 273 کیلومتر ! ینی 3 سآعت یآ 4 سآعت ! اگر 7 حرکت می کردن 4 صب شیرآز بودن نه دآرآب .. ینی این امکآن دآش این اتفآق بد رخ نده ! 12 نفر آدم بی گنآه ، از دس رفتن .. ینی هر روز تو این ممکلت عزآدآریم ! آدم از نآرآحتی وغصه نمی دونه چ کنه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس