کد خبر 772352
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
سید رضا افتخاری نصرالله عبداللهی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من و اعضای هیات مدیره پشت منصوریان هستیم و نمی‌دانم چرا همه فکر می‌کنند که وی باید از استقلال جدا شود.

به گزارش مشرق، رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فوتسال در سال ۹۵-۹۶ گفت: مراسم خیلی خوبی بود که برای اولین بار برگزار شد و امیدوارم این مراسم‌ها همیشه ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤالی که چرا پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال که مقام سومی دنیا را کسب کردند، پرداخت نشده است، گفت:‌ من در مورد پاداش‌ها هیچ اطلاعی ندارم و کسی هم با من در این مورد مشورت نکرده است.

افتخاری در ادامه در رابطه با وضعیت علیرضا منصوریان در استقلال گفت: منصوریان در حال حاضر در استقلال ماندگار است و نمی‌دانم چرا همه فکر می‌کنند که وی باید از استقلال جدا شود. 

وی در رابطه با اولتیماتومی که باشگاه به منصوریان داد، گفت:‌ درست است در هیأت مدیره تصمیماتی در مورد منصوریان گرفته شده است اما اینطور که عنوان کردند این موضوع صحیح نیست و ما و اعضای هیأت مدیره در هر صورت پشت منصوریان هستیم و از وی حمایت می‌کنیم.

افتخاری درباره ترکیب هیأت مدیره و جایگزینی محمدحسین قریب عضو سابق هیأت مدیره استقلال گفت: من اطلاعی از انتخاب شخص دیگری ندارم اصلاً من در این رابطه نمی‌دانم کی به استقلال آمد و کی رفت. 

وی همچنین گفت: اعضای هیأت مدیره باشگاه کارشان این است که مشکلات را حل کنند و شما ببینید اگر باشگاه مشکلی نداشته باشد پس کار هیأت مدیره چیست؟ من و اعضای هیأت مدیره نهایت تلاش خود را می‌کنیم که مشکلات باشگاه استقلال را اسرع وقت برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در مورد پرداختی‌ها به بازیکنان استقلال گفت: ما در اواخر هفته قبل مبلغی را به بازیکنان پرداخت کردیم. ضمن اینکه در حال حاضر باشگاه با بانک طرف قرارداد خود مشکلاتی دارد که ان‌شاءالله به زودی برطرف خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس