کد خبر 776900
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
علی اصغر عزتی پاک - نویسنده

تصمیم گرفتم حاصل تاملاتم در طی این سال‌ها درباره‌ی آن واقعه را، در فرصت پیش رو، به فروش بگذارم؛ کاملا سرخود و بی‌اجازه‌ی ناشرها و پخشی‌های‌شان. هدفم هم صرفا پراکندن فکر و نظرم است درباره‌ی آن هشت سال.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - علی اصغر عزتی پاک که تا به حال کتاب های متعددی را در حوزه داستان نگاشته است، در آستانه هفته دفاع مقدس در اقدامی جالب، بنا دارد کتابهایی که در زمینه جنگ تحمیلی نوشته را به آسانی در اختیار مخاطبانش قرار دهد. او در شبکه های اجتماعی نوشت:

من کتاب نویسم و نه کتاب فروش. نه این‌که کتاب‌فروشی بد باشد، من اهلش نیستم. هر کاری اهل خودش را دارد. اما این روزها که به هفته دفاع مقدس نزدیک می‌شویم، تصمیم گرفتم حاصل تاملاتم در طی این سال‌ها درباره‌ی آن واقعه را، در فرصت پیش رو، به فروش بگذارم؛ کاملا سرخود و بی‌اجازه‌ی ناشرها و پخشی‌های‌شان. هدفم هم صرفا پراکندن فکر و نظرم است درباره‌ی آن هشت سال، و نیز به اشتراک گذاشتن تصاویر و قصه‌هایی که ماحصل خیره شدن به آن معرکه بوده. بنابراین، هم الآن، با آستین‌های بالازده اعلام می‌کنم حاضرم از امروز تا پایان هفته‌ی دفاع مقدس، سه کتاب زود برمیگردم ، باغ کیانوش (این هر دو برای نوجوانان) و آواز بلند (برای بزرگسال)را به عنوان سه‌گانه جنگ به قیمت پشت جلدشان برای هر آنکه خواهان است، در سراسر کشور، بفرستم. آشکار است که غرضم منفعت مالی نیست در این فقره، و صرفا می‌خواهم کارهایم بیشتر خوانده شوند و حرفم - که حتما تمام حرف در این عرصه نیست - بیشتر شنیده شود؛ اگر توسط یک نفر، و اگر صد نفر.


علاقمندان از طریق پیام خصوصی درخواست‌شان را برایم بفرستند. قیمت مجموع سه جلد ۱۶ هزار تومان. (هزینه ارسال با پست بر عهده‌ی خودم است.)
کتاب‌ها:
 زود برمیگردیم . چاپ دوم. انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
 باغ کیانوش . چاپ سوم. انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
 آواز بلند . چاپ چهارم. انتشارات شهرستان ادب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس