حماه.jpg

ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت موفق شدند بخش دیگری از مناطق آلوده را به کنترل خود در آورند.

 به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حماه حاکیست، ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت عملیات علیه عناصر تروریستی داعش را در محورهای مختلف ادامه دادند و موفق شدند بخش دیگری از مناطق آلوده را به کنترل خود در آورند.

در جدیدترین پیشروی های میدانی، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر در محور غربی شهر راهبردی عقیربات، توانستند شهرک راهبردی عیاش را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند.

شهرک راهبردی عیاش در حدفاصل شهرهای عقیربات_سلمیه واقع شده است.

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

از سویی دیگر، نیروهای سوری و مقاومت در شرق شهر سلمیه و در نزدیکی خطوط انتقال نفت موفق شدند، منطقه نزار ۷ را به طور کامل پاکسازی کنند.در این عملیات حدود ۳۵ تروریست کشته و زخمی شدند.

از شمال استان حمص هم خبر می رسد، نیروهای سوری و مقاومت در محور شمال شرقی جب الجراح توانستند، شهرک های القاسمیه شمالی، المغیزل و اربیعه را به طور کامل از اشغال تروریست ها خارج کنند.

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت در ۲۴ ساعت گذشته تمرکز خود را به پاکسازی مناطق آلوده غرب و جنوب غرب شهر عقیربات معطوف کرده اند و موفق به آزادسازی مناطق رسم العبد و رسم العبایکه شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
    5 1
    ممنون. عالی بود
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
    4 1
    افرین
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
    4 1
    از شمال استان حمص هم خبر می رسد، نیروهای سوری و مقاومت در محور شمال شرقی جب الجراح توانستند، شهرک های القاسمیه شمالی، المغیزل و اربیعه را به طور کامل از اشغال تروریست ها خارج کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس