نیروهای دموکراتیک

در حال حاضر نیروهای دموکراتیک سوریه با پشتیبانی نیروهای آمریکایی موفق شده‌اند از محور شرقی خود را به ۳۰۰ متری مرکز شهر برسانند.

به گزارش مشرق، یک روز پس از تسلیم شدن دهها تن از عناصر تروریستی داعش در شهر رقه، نیروهای دموکراتیک سوریه عملیات را در مناطق آلوده شهر ادامه دادند و موفق شدند چند محله دیگر را به تصرف خود در بیاورند.

با توافق به دست آمده مبنی بر تخلیه شهر رقه توسط تروریست های داعش، نیروهای کرد عملیات را در محور شمالی ادامه دادند و پس از درگیری کوتاه با معدود تروریست هایی که حاضر به ترک شهر نشده اند، موفق شدند در مناطق مرکزی پیشروی کنند.

در جریان این عملیات، نیروهای کرد توانستند مناطق «اندلس و المطحنه و فرودگاه» را به تصرف خود درآورند؛ ۱۰ تن از عناصر تروریستی داعش پس از درگیری های کوتاه با زمین گذاشتن سلاح خود تسلیم شدند و گروهی دیگر به سمت مناطق اشغالی در مرکز شهر عقب نشینی کردند.

به گزارش مشرق، درگیری‌های پراکنده در مرکز شهر رقه ادامه دارد و نیروهای کرد درصدد هستند با انجام عملیات جدید، مناطق «الکرد، الحریه، شیخانی، البدو، بیمارستان دولتی، استادیوم ورزشی البلدی و میدان النعیم» را به تصرف خود در بیاورند.

در حال حاضر نیروهای دموکراتیک سوریه با پشتیبانی نیروهای آمریکایی موفق شده‌اند از محور شرقی خود را به ۳۰۰ متری مرکز شهر برسانند؛ فاصله با مرکز شهر رقه از محور جنوبی و شمالی به ترتیب ۹۰۰ و ۴۵۰ متر است؛ با پاکسازی‌های صورت گرفته تاکنون ۹۰ درصد شهر رقه به تصرف نیروهای کرد درآمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس