مقاومت سوریه

نیروهای جبهه مقاومت در یک شکار بزرگ توانستند بزرگترین کارگاه ساخت مواد منفجره را در حومه قلعه باستانی « الرحبه» در جنوب شهر المیادین با ۲۲ هزار خمپاره کشف کنند.

به گزارش مشرق، بیست و سوم مهرماه، رزمندگان جبهه مقاومت و نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری های سنگین ۱۰ روزه موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، شهر بسیار مهم المیادین را در مرکز استان دیرالزور به کنترل خود درآورند.

ساعتی پس از آزادسازی شهر المیادین، نیروهای جبهه مقاومت در یک شکار بزرگ توانستند بزرگترین کارگاه ساخت مواد منفجره را در حومه قلعه باستانی « الرحبه» در جنوب شهر المیادین با ۲۲ هزار خمپاره کشف کنند؛ قابل ذکر است تصاویر تسلیحات نظامی کشف شده چند روز بعد در معرض نمایش رسانه ها قرار گرفت.

دومین دستاورد بزرگ نیروهای جبهه مقاومت یک روز پس از آزادسازی شهر المیادین به دست آمد و در عملیات دقیق یگان های پهپادی، بزرگترین پایگاه گروه تروریستی داعش در حد فاصل فرودگاه دیرالزور و شهر المیادین شناسایی و منهدم شد.

پاکسازی بخش مرکزی استان دیرالزور در غرب رود فرات (حدفاصل حومه شمالی شهر المیادین تا فرودگاه شهر دیرالزور)، رسیدن به ورودی های آخرین ایستگاه بزرگ نفتی تحت اشغال داعش در جنوب استان دیرالزور، تنگ تر کردن حلقه محاصره تروریست ها در غرب شهر دیرالزور ( پاکسازی ۹۴ درصد شهر دیرالزور)، پیروزهای دیگر جبهه مقاومت پس از آزادسازی شهر المیادین است.

به گزارش مشرق، ۱۰ روز پس از آزادسازی شهر المیادین، ۳۴ پایگاه و اتاق عملیات گروه تروریستی داعش توسط جنگنده های روسی و سوری در استان دیرالزور هدف قرار گرفته شد و به طور کامل منهدم شده است.

در جریان حملات جنگنده های نیروهای متحد تاکنون ۱۸۶ تن از عناصر قفقازی و چچنی گروه تروریستی داعش کشته و زخمی شده اند؛ نام ۲۰ سرکرده ارشد میدانی از جمله « اسدالله الروسی» در لیست کشته شدگان دیده می شود.

انهدام ۴ کارگاه ساخت مواد منفجره و خودروهای انتحاری، ۸ پایگاه آموزشی، ۷۰ خودرو و موتور سیکلت انتحاری، ۱۰ انبار سلاح و چند ایستگاه دفاعی بخش دیگری از عملیات گسترده جنگنده های روسی و سوری علیه گروه تروریستی داعش در شرق سوریه به شمار می آید.

به گزارش مشرق، محدوده عملیات جنگنده های روسی و سوری در شهر البوکمال، شرق ایستگاه نفتی پمپاژ دوم، شهرک های حاشیه شرق و غرب رود فرات، حومه جنوبی شهر المیادین و مناطق واقع شده در حدفاصل شهر المیادین و البوکمال بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    14 3
    افرین مشرق
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    15 2
    باریک الله
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    19 2
    دستاورد بزرگ نیروهای جبهه مقاومت
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    4 25
    دستاورد بزرگ نیروهای جبهه مقاومت تمام شد
  • ستار IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    22 0
    تورو بخدا به این دو تا نقشه بدقت نگاه کنید...آمریکاییها بوسیله کردها ، همه چاههای نفتی و مرزهای مشترک سوریه و عراق رو در عرض چند روز تصرف خواهند کرد و ما همچنان در المیادین و دیرالزور بدور خودمون میچرخیم و اسمش رو هم گذاشتیم پیروزی...میدونید اگه ارتباط زمینی نیروهای مفاومت در عراق با سوریه قطع بشه یعنی چی؟میدونید 95 درصد منابع نفت و گاز سوریه در شرق رود فرات قرار گرفته؟
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      0 9
      میدونید کلا اشتباه میگید>؟
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      0 5
      عزیز جان دکترین نظامی چند کشور و سازمان خوب میدونن چه کار باید بکنند من و شما وظیفه دیگر داریم
  • حسین IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    12 1
    مشرق احسنت که کانال تلگرامیت رو راه انداختی چون خیلی نیاز بود هرچند چند وقتی از راه افتادن این کانال میگذره اما تبریک و تشکر دیر هنگام مارو پذیرا باشید. برای مبارزه با کانال های دروغگو و ضد انقلابی مثل آمد نیوز لازمه که کانالهای مومن و انقلابی حضور پررنگی توی فضای مجازی داشته باشند.
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      0 1
      لطفا از تولید ملی و فکر و فعالیت ایرانی هم حمایت کنید مشرق جان. تو سروش و سایر پیام رسانهای داخلی هم کانال بزنید
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      0 0
      موافقم سروش را تقویت کنیم من خودم نصب کردم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس