منافقین

یک مقام امنیتی از برنامه گروهک منافقین و عناصر آشوبگر ضد انقلاب برای ایجاد اغتشاش در هفته آینده به مناسبت بزرگداشت یکی از پادشاهان ایران باستان خبر داد.

به گزارش مشرق، یک مقام امنیتی از برنامه گروهک منافقین و عناصر آشوبگر ضد انقلاب برای ایجاد اغتشاش و هرج و مرج در هفته آینده به مناسبت بزرگداشت یکی از پادشاهان ایران باستان خبر داد.

بر اساس اظهارات این مقام امنیتی، به راه انداختن تجمع اعتراضی علیه مفاسد و مشکلات اقتصادی در کشور و سپس به انحراف کشاندن آن با طرح شعارهایی علیه نظام و مقدسات اسلامی یکی از برنامه های اصلی این گروه هاست.

این مقام امنیتی همچنین درباره دیگر اهداف این گروه ها تصریح کرد: تشویق هواداران برای حضور در این بزرگداشت، درگیری با نیروهای انتظامی و گرفتن فیلم و عکس جهت انتشار در رسانه های منافقین و همچنین کُشته سازی از این درگیری ها، از دیگر محورهای برنامه ریزی شده گروه های ضد انقلاب در این روز خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 183
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 69
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    حرام زاده ها
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      این هایی که ادعای اریایی بودن و ایرانی بودن دارند ، لازم نیست برای اثبات ایرانی بودن ، بروید و به دخمه کوروش تان سجده کنید ، اگر واقعا ایرانی هستید ، کالای خارجی نخرید. .
    • قریشی IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      فقط در عجبم از اوناییکه به این کامنت منفی دادن ! یعنی به نظرشون منافقین جنایتکار حلال زاده هستن ؟ منافقین حرام زاده
    • مهندس IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      72 87
      اولا شعور داشته باش بی ادبی نکن. یادت نره هرکسی حق داره طبق عقیدش زندگی کنه. تو اگر واقعا شعور داشتی بی احترامی نمیکردی باور کن که اسلام از امثال تو به این وضع رسیده
    • قریشی IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      60 22
      مهندس ناقلا ... نکنه اقوام درجه اول جزو گروهک منافقین تشریف دارن ؟!!! جوش آوردی با حلال و حرامش ! بشین یه جای خنک یه کم آمپرت بیاد پایین ...
    • US ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      33 59
      ۱۶:۰۸ بیرون اینجا بودی چنان برای توهینی که به آرامگاه کوروش کبیر کردی تو دهنت می زدم که خون بالابیاری البته برای امثال تو که ایرانی نیستید و از سوریه و لبنان اومدید ایران عجیب هم نیست.
    • US ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      27 7
      مرگ بر منافقین مرگ بر ضد ایرانی.
    • US ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      23 31
      مردم چنان تو دهن به منافقان و مزدوران خواهند زد که اسم کوروش یادتان نرود.مرگ بر ضد ایرانی.
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      40 17
      مهندس بیشعور ، منافقین کثافتی که اینطور داری براشون یقه جر میدی و ای چه بسا از خودشون باشی 30 هزار هموطن ما رو شهید کردن جناب شعوردوله
    • IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      29 17
      به مهندس اشتباه شما دقیقا همین جمله اول است. اگر انسان حق داشت مثل حیواناتی چون خوک و حتی بدتر زندگی کند چه نیازی به بعثت انبیا بود؟ چه نیازی جهاد بود؟ یا به شکستن بتها؟ حق را حضرت حق تعریف کرده است نه اربابهای غربی شما.
    • حسام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      27 40
      مطمعنی منافقند؟؟؟دینما اسلام بهمون یاد داده انقدر راحت قضاوت کنیم؟؟رو چه منطقی میگی منافق بهشون؟؟خیلیاشون از منو تو بهترند شک نکن. انقدر خودت رو خوب نبین دیگران رو بد مومن
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      12 3
      پرچم آمریکایی 2322من در دهان تو خواهم زد که با پرچم ضدایرانی آمدی اگر ایرانی هستی باپرچم ایران کامنت بزار نه با آن پرچی که خلیج فارستان را عرب میخواند ..
    • مهندس IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      17 11
      نه عزیز جان خیالت راحت من منافق نیستم و سابقمم خیلی از تو و امثال تو پاکتره انقدری پاک هست که جرات میکنم پیام بنویستم. میدونی چرا انقدر کشور ما ایران بزرگ حقیر شده و چرا انقدر بی فرهنگ شدند مردم ما ؟ چون ادمای بی سوادی که اشتباه زیادی میکنند و ابروی اسلام و مسلمانان رو میرند با بی سوادی کامل ادعای الکی دارند درست مثل شما که انقدر راحت به خودت اجازه میدی توهین کنی. انقدر راحت به خودت اجازه میدی قضاوت کنی..
    • مهندس IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      12 13
      دوستان عزیز، لطفا اخلاق رو رعایت کنید. اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید. من شیعه و مسلمانم درست مثل شما . نه منافقم نه ارباب غربی دارم. تنها و تنها حرف من اینه که خواهشا انقدر تندرو نباشید. قرن 21 هستیم منطقم داریم چه خوبه با منطق حرف بزنیم نه با توهین نه با قضاوت همدیگه،
    • مهندس IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      8 14
      دوران برخوردای سلیقه ای تمام شده . کی میخواید بفهمید؟ تاکی میخواید ابروی اسلام رو ببرید؟من مسلمانم،دقیقا عقیدمم برعکس اون افرادیه که 7 ابان.... من منافقم یا امثال شما که ابروی اسلام رو با تک تک کارتون میبرید. شد یک جمله بنویسید در اون بی احترامی نباشه ؟؟خیلی از این ادمهایی که شما منافق میخونیدشون رو با منطق، ما توجیه میکنیم البته قبل از اینکه به پست امثال شما تندروها بیفتند و به مرض تنفر از اسلام رسیده باشند.یاعلی
    • GB ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      31 6
      ۲۳:۲۲ - دادا اون قبری که بالاش تکنو میزنی مرده توش نیست !؟ شما اولا ثابت کنید اونجا قبر کورش هست بعد براش فاتحه بخونید . درضمن نژادپرست جان کورش قابل احترام بود یک عده آدم فقط بخاطر نژاد و نژادپرستی ازش دفاع نمی کردن بلکه بخاطر خودش حمایتش می کردن . نژادپرست جان تو فضیلتی بر عراقی و سوریه ای در پیش خدا و در آفرینش نداری بری جهنم و یا بهشت باید پیش عرب ها باشی . البته نژادپرست تو بهشت جا نداره .
    • امیر IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      19 8
      جناب 23:22 غلط می کنی توی دهان هموطنت بزنی احمق بی شعور ( دندان های امثال تو مزدور خودفروخته را خرد می کنیم، تو که ایران ایران می کنی، چه غلطی برای ایران کردی ابله؟!!!! طرف حرف حق زده، گفته اگه واقعاً آریایی هستی و عاشق ایران، برو کالای ایرانی استفاده کن تا چرخ های تولید کشورت بگرده و کارگر ایرانی هم از بیکاری نجات پیدا کنه، کجای این توهینه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عزیزانی که در سوریه هستند، برای منافع ملی ایران ، جانشان را کیلومترها دورتر از خاک وطن به خطر می اندازند تا مرزهای جغرافیایی کشور را وسعت بخشند و از ناموس وطن دفاع کنند تا تروریستها نتوانند کاری که در سوریه و عراق انجام دادند را در ایران تکرار کنند، آنوقت یک ابلهی مثل تو که هیچ غلطی هم برای ایران نکرده، به آنها توهین می کنه؟!!!!!!!
  • محمد IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    عزیز من خودتون راست می گین یک جشنی بگیرید تا کسی هم سوء استفاده نکنه
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      91 82
      جشن برای چی؟ برای کی؟
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      برای کی جشن بگیرن ؟؟برای خرگوش کبیر و بچه های زیر بته اش !!؟؟
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      61 63
      شما کافی لخت تو خیابان نری/
    • ایرانی IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      28 39
      خیلی بی تربیتی متاسفم برات
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      جشن برای ذولقرنین دیگه از علامه طباطبایی علامه ترین؟ اگر ایشان پیامبر باشد شما به پیامبر توهین کردین اونهم پیامبری که در قرآن اسمش اومده
    • GB ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      به چه مناسبتی جشن بگیرن !؟ نه در تاریخ در 7 آبان اتفاق مهمی افتاده و نه در هیچ تقویمی برای 7 آیان مناسبتی که از لحاظ ملی اهمیت و به کورش ربط داشته باشه ثبت شده !؟
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      58 31
      بخواهیم یا نخواهیم محمد رضا پهلوی موفق شد از کوروش بیچاره که هزار سال پیشتر از اسلام می زیسته است یک دشمن و رقیب از اسلام بتراشد. متاسفانه باید پذیرفت که اسم کوروش صرفا بهانه ای است برای ابراز ضدیت با اسلام و غربگرایی. والا خود کوروش انسانی بوده بشدت مورد نفرت یونانیان - به عنوان تمدن غرب در زمان خودش- و فردی با ظاهری کاملا سنتی ایرانی با لباس ایرانی و ریش انبوه ! در واقع الگوهای زندگی کوروش پرستان بیشتر به اسکندر مقدونی و رومیان لخت و پتی باستان شباهت دارد.
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      27 3
      ۲۰:۰۹ - آی کیو جان کجا حضرت علامه گفتن ذوالقرنین پیامبر است !؟ کجای قران کفته شده ذوالقرنین پیامبر هست !؟ ذوالقرنین یک اعبد صالح بوده است که خداوند به او ملک و حکومت داد . و درضمن علامه از کورش بعنوان یک گزینه نام برده نه بطور قطع درضمن سخن علامه هم وحی منزل و حدیث معصوم نیست .
    • US ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      17 40
      ۱۶:۲۹ خرگوش کبیر سگش شرف داره به شما منافقین کوردل شما مفت خورها گیر کرده و بهتون فشار آورده که دارید می ترکید تو غربت از عصبانیت
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      13 2
      2009خوبه خودت هم اطمینان نداری که پیامبر باشن ..پیامبر نبودن اگر بودن با صراحت ازشون اسم میبردن مثل رافضی !!!
  • سیدرسول IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
    • سیاووش IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      عزیزم آقای خامنه ای هم کورش رو قبول داره علامه طباطبایی هم قبول داره. جهاد برای دشمن است. ربطی هم به تاریخ خوب خودمون نداره
    • US ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      32 45
      وای اگر کسی به کوروش توهین کند.
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      21 15
      US ۲۳:۲۴ - عزیز کسی به کوروش اهانت نمی کند. ما به داعشی هایی که مدعی سنت رسول خدا هستند هم فحش می دیم هم باهاشون مبارزه می کنیم واین به اون معنی نیست که ما خدایی نکرده قصد توهین به رسول الله را داشته باشیم.
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      3 9
      کم اوردی شعار میدی
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      22 4
      ببین هر جا در تاریخ سندی پیدا کردی که هفت آبان ارتباطی به کورش دارد بیاور ما ببینیم
  • کاظم IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    83 81
    جهت جلوگیری از این اقدام حضور پرتعداد نیروهای امنیتی در محل مورد نظر ضروری است.
    • US ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      28 45
      کوروش هویت ماست تا خون در رگ ماست.
    • GB ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      30 7
      ۲۳:۲۵ - برو اولا یک آزکایش بده مطمئن شو اون خونی که جریان داره خون آریایی هست بعد و درضمن چرا قبل از دوره پهلوی در بین اجداد ما ایرانی ها نامی از کوروش نبود !؟ چطور وقتی خون در رگ اجداد تو بود کوروشی نبود !؟
  • همایون RU ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    دیگه جدا شیطان رو رد کردن این‌ها...
    • سید جواد IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      35 24
      اینهایی که به پادشاهان باستانی ایران و فرهنگ شاهنشاهی افتخار می کنند باید بدانند که فرهنگ شاهنشاهی فقط اداهای جشن تولد کوروش نیست بلکه لازم است مثل آنها باشیم. مثلا 99 درصد مردم حق سواد داشتن نداشتن و تقریبا هیچ دانشمند شناخته شده ای از ایران باستان نداشته باشیم. ازدواج با محارم در دربار و در میان مردم رایج بوده است. تجاوز به کشورهای همسایه و کشور گشایی اگر افتخار است، بیایید حالا هم به کشورهای دیگر تجاوز کنیم. نظام طبقاتی و ظالمانه که جای خود دارد. علی الحساب می توانید به جای دفن مرده هایتان مانند فرهنگ شاهنشاهی آنها را در کوه ها به لاشخورها هدیه بدهید!
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    نمیدونم از کی تاحالا یه عده قرتی و ترسو که جرات هیچ جنگی را ندارند وطن پرست شده اند کوروش وداریوش میکنند؟؟ ...از دست این درازگوشی و گوش به فرمان بودن شبکه های ماهواره ای یک عده احمق خسته شده ایم کم کم داره صبرمون سر میاد
  • SE ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    مرگ بر منافقین خبیث و پست
    • بی نام IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      منافق کجا بود زود باور اینا میخان جو سازی کنن که ما فرهنگمون نشناسیم اینا با فرهنگ دوهزار پانصد ساله من دشمنن
    • GB ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      38 17
      ۲۰:۲۲ - ما مخالفتی با تاریخ و فرهنگ ایران نداریم متوهم توهم پرست شمایید که مخالف تاریخ و فرهنگ ایران هستید و از تاریخ ایران رو از 200 سال پیش قدمتش رو 2500 سال می دونید!؟ در حالی که تاریخ ایران 7000 سال قدمت دارد و شما از این تاریخ چسبیده اید به کورش و هخامنشیان !؟ این شما هستید که به بهانه های باستان پرستانه و نژادپرستانه و عرب ستیژی و ترک ستیزی فرهنگ ایران را نابود کرده اید و در آغوش فرهنگ و تمئن غرب به سر می برید این رصاخان قلدر بود که فرهنگ ایران را نابود کرد و الان ما لباس و پوشش ملی مان نابود شده و می خواستند خط ما را هم نابود کنند .
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      22 21
      كسي با فرهنگ تو (تازه اگه ايراني باشي و اجدادت به چنگيز و هلاكو برنگرده) مشكلي نداره مشكل با ملعبه دست يه مشت مونگول شدن هست
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      24 12
      به بی نام ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ راست می گویی. فرهنگ تو همان فرهنگ 2500 سال روم و یونان باستان است. فرهنگ شیطان پرستی و برهنگی و فحشا و در عین ادعای روشنفکری. با تمدن ده هزارساله ایران هیچ نسبتی نداری
  • مریم AE ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    بههههه چ جاااالب یه عقده وطن فروش و خودباخته فراری چ شده که حالا وطن پرست شدند و فرهنگ دوست پست فطرتها اون روزها که جوانان و مرد و زن این خاک زیر باران توپ و تانک و... مظلومانه کشته شدند بزدلهایی چون شما کجا بودید. الان هم هر چه آرامش داریم از خون پاک شهدای مظلوم و غریب مدافع حرم داریم. پس لطف کنید گورتون رو گم کنید و دست از فتنه انگیزی بردارید.
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      85 16
      معلوم نیست این سلطنت طلبان که از آخور ملکه انگل لستان و کاخ سفید نشخوار می کنند و برای نابودی و ضربه زدن به ایران اسلامی هم دست سیا و امی آی 6 و موساد هستند وطن پرست شده اند و یا منافقین خلق که هم دست صدام شده و برعلیه ایران در جنگ تحمیلی جنگیدند و 17هزار ایرانی را به شهادت رساندند از کی تا حالا وطن پرست شده اند
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      16 17
      سازمان میراث فرهنگی داری مدیریتش کن ! هر اجتماع تاریخی را مدیریت کنید کورش پاد شاه ایران بوده ونه تجزیه طلب ونه منافق ونه دست نشانده اسراییل ! کورش کورش است کل کره زمین میدونه ! میخواهی کشور داری کنی باید همه مردم ایران را باخود داشته باشی نمیتونی تفرقه ایجاد نکن ! این دیگه کرکوک نیست بگی مال عراقه !
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    کوروش تحیل ذهنی استکبار برای مقابله با اسلام در ایران است که اسراییلی ها کشف کردند و رضا پالان و پسر خائنش ان را برای ملت ایران تحمیل کردند مولا علی مولای ایرانیان هست و بس مرگ بر اسراییل
    • GB ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      79 38
      تا قبل از آنکه استعمار بریتانیا و مستشرقین صهیونست و حکومت پهلوی نقشه قبر کرده و تاریخی توهی و شخصیت هایی توهمی از ایران باستان خارج کنند بیش از 2500 سال در این مرز و بوم نه نامی از کورش بود نه نامی از هخامنشیان !؟ اگر اینان واقعی و باعظمت بودند چرا ایرانیان نام اسکندر را زنده نگه داشتند ولی نام کورش را نه !؟
    • ناشناس IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      23 2
      اینا مگه علیه نظام پادشاهی قیام نکرده بودند?
  • رضا IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    سلام وقتی شما با پادشاهان باستانی ضدیت دارید منافقین جشن می گیرند تا اعتماد مردم را جلب کنند پس عاقل باشید مسیولین
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      بنازم به این خوروش کبیررررررررررررررر
    • سیروان مهابادی IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      پادشاهی باستانی چیزی جز یک توهم و جعل تاریخی نیست . شما مستندهای موجود رو ببینید متوجه میشید که مثلا عمارت تخت جمشید اصلا به بهره برداری نرسیده چه برسه به اینکه چشنهای چندهزار ساله در اون برگزار بشه ! این اصطلاح خرگوش کبیر خیلی جالبه که مدتیه جاافتاده
    • GB ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      91 83
      کسی با پادشاهانی که در تاریخ گم شده اند و اثری از نام آنان در پیش از 100 سال پیش در بین مردم ایران نبود نا اینکه استعمار بریتانیا و حکومت پهلوی با یک هژمونی گسترده آنان را از تابوتشان خارج کرد و در خیال یک عده عامی تا بت بزرگشان کرد دشمنی ندارد . اعتماد مردم از این راه بدست نخواهد امد ولی بدانید هر بتی بت شکنی دارد .
    • GB ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      86 88
      کسی با پادشاهانی که در تاریخ گم شده اند و اثری از نام آنان در پیش از 100 سال پیش در بین مردم ایران نبود نا اینکه استعمار بریتانیا و حکومت پهلوی با یک هژمونی گسترده آنان را از تابوتشان خارج کرد و در خیال یک عده عامی تا بت بزرگشان کرد دشمنی ندارد . اعتماد مردم از این راه بدست نخواهد امد ولی بدانید هر بتی بت شکنی دارد .
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      13 31
      شما اعراب هستید که به پادشاهان ما توهین می کنید اگر ذره ای ایرانی بودی اينطوري توهین نمی کردی
    • GB ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      28 3
      ۲۳:۳۹ - تو خودت ای نژادپرست آیا نژادت خالصه درضمن پادشاهان همیشه به فکر قدرت و منفعت و ثروت خود بوده اند نه به فکر مردم ایران زمین درضمن شما چرا رگ غیرتت برای طاغوت ها میزنه بیرون مگه پادشاه ها معصوم و فرستاده خدا هستند که قابل نقد نباشند !؟ درضمن یک آزمایش دی ان ای بده نژاد پرست و حماقت طرفداری از یکی است که هزاران سال هست مرده است بدون توجه به حقیقت فقط بعلت تعصبات نژادی
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      39 3
      پادشاهان شما عموما کارشان مکیدن خون رعایا بود.
  • ترسو IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    69 68
    احتراما تا دیروز بخاطر حکومت شاهنشاهی معترض بودند و فحش می دادند حالا امروز ادعای کورش پرستی فردا چه می خواهند !!!
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    باسلام. به کوری چشم خارج نشینها ایام عزاداریها را باشکوه هرچه تمام تربرگزار میکنیم وموکب های بیشتری را برای زائرین برپامیکنیم عشق به امام حسین را به رخشان میکشانیم راه شهدارا ادامه میدهیم وشادی وجشنهایمان را به وقتش برپامیکنیم اونم به عشق ولایت وامامت تا ار فرط حسادت دق کنندوآرزویشان رابه گور ببرندمملکت ما مملکتی ازجنس مهربانی هاست...
  • ک IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    54 96
    اگه مسئولین عقل داشته باشند این روز رو روز ملی اعلام کنند و یک جشن ملی برگزار کنند تا همه راضی شوند ... البته اگه متوجه بشن
    • GB ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      برای چی روز ملی اعلام کنن !؟ چه اتفاق مهمی از لحاظ ملی تو این روز افتاده !؟ تو کجای جهان و تو کدوم تقویم در طول تاریخ در این روز مسئله مهمی از لحاظ ملی برای ایرانیان ثبت شده !؟ ما برای راضی شدن یک مشت نژاد پرست ضد دین غرب زده اجازه همچین کاری رو نمی دیم .
    • IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      15 9
      این روز در همان ایام تولد محمد رضا پهلوی تعریف و اختراع شده است و هیچ سندیت تاریخی مطلقا ندارد.
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      6 3
      با نماد شیطان (پرچم استکبار غرب) نیا اینجا.
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    44 29
    اسفل سافلینی ها باز چه نقشه هایی شومی دارند؟!
  • حسبن IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    جشن برای کسی که به محارم خودش هم چشم داشت و رحم نکرده.
    • ناشناس IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      19 18
      حتما پانترک ویا پانعربی?...کی گفته ?تیمور لنگ وحشی?
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      4 11
      پدر تو که از مغولستان تا اروپا با محارم و خودش و دیگران رابطه داشت و در آخر تو مغولزاده تولید شدی
    • GB ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
      0 0
      چشمداشتن به محارم فقط در دربار خرگوش کبیر مرسوم بوده نژادبرستان نادان
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    منظور از پادشاه باستان ، کوروش(سایرس) ، دجال رهایی بخش یهود هست ؟ کتابهای تاریخی قبل از قاجار و پهلوی اسمی از این یارو آوردن اصن ؟! مثلن فرودسی کوروش و داریوش و خشایار نداره که
  • سیروان مهابادی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    خرگوش کبیر
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      22 24
      هر چه باشه تو هم از تبار همان خرگوشی یا اگه نباشی عربی
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      9 3
      2343ماازتبار آدم و حوا هستیم حالا تو از تبار خرگوشا هستی به خودت مربوط هست.
    • رضا IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
      0 3
      امثال تو هستن باعث تفرقه می شند شک نداشته باش برااعتقادات تو جبران می کنیم این دشمنی رو اینطوری فقط کوروش رو عزیز تر کردید
  • انیرانی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    من جای مسئولین باشم همه شون رو میگیرم ، ی اسلحه میدم دستشون میفرستم سوریه با داعش بجنگن . هرکی نداره شغاله
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      15 36
      اینکه منشور کوروش بعد 2500 سال از زیر خاک بیرون میاد نشان دهنده حکمت خداست تا نشون بده مردان نیک نمی میرند. شماهام با ایستادن جلو عشق وطن پرستی ایرانیان چیو میخواین نشون بدید من به هیچ وجه منافقین رو قبول ندارم همانطوری که تفکر ضد ایرانی و عرب پرستی امثال شما رو قبول ندارم. کاش عقا و شعور و ادب داشتین.
    • انیرانی IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      12 11
      منشور کوروش که میگید در عراق کشف شده گلم . برید با داعش بجنگید ، ببینم جلو گلوله هم وطن وطن میکنید ؟!
    • GB ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      18 2
      ۱۱:۰۹ - بله حکمت خدا هست تا با رو شدن منشور جعلی منتسب به کورش بت پرستی کورش ثابت شود ! درضمن شما کورش پرست های نژادپرست بهتره برید یک آزمایش دی ان ای بدهید تا بفهمید چند درصد عرب و ترک و یونانی و اریایی هستید بعد ادعا کنید . درضمن ما خدا پرست هستیم و مثل ابلیس نژادپرست نیستیم . مثل شما نژادپرست های بت پرست . ایرانی هم شما نیستید که فقط حرف می زنید ایرانی بودن اون کسایی هستن که دارن برای حفظ ایران خون می دن و هیچ ادعایی هم ندارن .
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      14 1
      اتفاقا اینکه منشور کوروش همزمان با تاسیس اسراییل بیرون می آید خیلی هم معنی دار است.
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    61 30
    وقتی مردم نمک شهدا رو بخورن و نمکدون بشکنن قورباغه هفت تیر کش میشه
  • بینام IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    مگه خودمون چه مونه که جشن نگریم هیچ ضرری هم ندارد و منافقین هم غلط میکنند که بخوان جشن بگیرن. این کشور سر و صاحب داره
    • GB ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      22 8
      برای چی جشن بگیریم چه مناسبتی !؟ بر اساس کدوم واقعه مهم و کدوم تقویم معتبر !؟
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      6 9
      چرا خیلی ضرر دارد. شما نمی دانید که این دقیقا روز سوم تولد محمد رضا پهلوی است.
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    46 34
    یک تاریخ جعلی و بی سند که صرفا بهانه ای برای سالگرد تولد محمد رضا پهلوی باشد. والا در هیچ منبعی حرفی از روز تولد کوروش نیست.
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      32 1
      اونایی که تیکه میاندازن که شماها برا 1400 سال پیش هستید خودشون مدعی 2500 پیش هستن واقعا جالبه
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    معلوم نیست کسانی که در این مراسم حضور می یابند از کی تا حالا وطن پرست شدند کسانی که لباس مارکدار ترک می پوشند و گوشی های آیفون امریکایی بر دست می گیرند و مدل مو و شش تیغ صورتشان شباهتی به کوروش ندارد و حجاب و پوشش زنانشان شباهتی به زنان هخامنشی ندارد و اخلاق و عفتشان شباهتی به مردم ایران باستان که به پاک دامنی معروف بودند ندارد و نمی دانم ادعای منشور حقوق بشر و تساهل و تسامح کوروششان کجاست و شعارها و حرف های نژادپرستانه و توهین به عقاید و باورهای دیگرانشان کجاست !؟
    • حسام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      16 36
      میدونی از کی تاحالا؟؟ شما اصلا سطح سوادت چیه که انقدر حق به جانب حرف میزنی؟؟؟تو اصلا چی میدونی؟فقط تاریخ؟؟ میدونی چقدر از خوبای کشور با گریه کشورو ترک میکنند ؟؟ میگی گوشی ایفون نخر چرا نخره؟؟ هیچ میدونستی تو هر شرکت خوب امریکایی بری ، در سطح بالاش کلی ایرانی هستند؟؟ که از دست تو و امثال تو فرار کردند از کشور خودشون؟ تو اصلا از کشور خارج شدی تا حالا ؟ والا ی عده از هرچی عربه عرب ترند تو فهم شعور خدایی
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      3 2
      مگر دولتیان و اقا زاده ها که پروشه سوار میشن وبهترین خودروهارو وارد میکنن و فرزندانشون خارج از کشور تحصیل میکنند مدلشون اسلامیه؟
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      22 8
      به حسام برو خدا شفایت دهد. اگر به کوروش علاقه داشتید اقلا مثل اسکندر مفدونی صورت خود را ده تیغه نمی کردید!
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    مرگ بر نژادپرستان جهان و رهبرشان ابلیس
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      45 12
      همش تحریک نژادپرستی برای مسلمانان درهرجای جهان امابرای حودشان اتحادیه اروپا وناتو ومتحددرهرکاری وباید بدانیم حتی اگرکوروش مصلح یاپیامبربود مربوط به زمانه خودبود وخاتم پیامبران خدا حضرت محمدمصطفی ( ص ) است . نژادپرستی توطئه نظام سلطه برای ایجاداختلاف وجنگ درمیان مسلمانان است .
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    مرگ بر نژادپرستی
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    به جای اینکه چه بودیم فکر کنید چه باشیم ما با انتخاب اصلح در یک مدت کوتاه ابر قدرتی می شویم فراتر از هخامنشی با فکر کار نه زبون بازی دلقک بازی'
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    47 52
    مشرق جان! چقدر مسئولین امنیتی نادان تشریف دارند با این کارشان مردم را خشمگین تر می کنند. مردم تشنه به خون هستند مردم را بیشتر از قبل عصبانی نکنید.
    • GB ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      22 17
      7 آبان پنجه های آغشته به خون منافقین را پاک نمی کند اگر کسانی که ادعایی وطن پرستی دارن از منافقین تبری نجوید نا پاکیشان به آنها هم سرایت خواهد کرد و این برنامه ریزی امنیتی منافیق هست برای استفاده از 7 آبان بهتره شما از منافقین تبری بجویید
    • GB ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      30 31
      مردم یعنی کی !؟ یک عده قلیل نئونازی فاشیست باستان پرست !!! مردم هستند !؟ تشنه به خون شما جرئت ندارید البته جرئت دارید فقط افراد بی دفاع رو بکشید . کاری نکنید ایران همون کاری که آلمان با قبر گوبلز کرد بکنه !
    • قریشی IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      14 13
      مردم تشنه به خون هستند ؟!!! ضمنا همین مسئولین امنیتی هستند که امنیت نمک نشناسهایی مثل تو رو تامین کردن تا داعش جنابعالی رو جهت جهاد نظامی و نکاح از این دست موارد اسیر نکنه !
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    78 46
    با این برنامه ریزی امنیتی کوته بینانه در نسبت دادن ۷آبان به منافقین فقط از منافقین پلید چهره ای موجه می سازید٬دریغ از کمی خردورزی
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      12 13
      4 آبان روز تولد محمد رضا پهلوی است و آنها روز سوم تولد او را روز تولد کوروش نامیدند!
    • RO ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      39 5
      روز سوم تولد یعنی چی!
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      6 1
      4 آبان روز تولد محمد رضا پهلوی 5 آبان روز تولد شهناز پهلوی 6 آبان روز تولد شمس پهلوی 7 آبان روز کوروش!
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    56 51
    با این برنامه ریزی امنیتی کوته بینانه در نسبت دادن ۷آبان به منافقین فقط از منافقین پلید چهره ای موجه می سازید٬دریغ از کمی خردورزی
  • ارسی AE ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    42 12
    جناب مهندس خاک برسرتو که اسلام رو حمایت از منافقین میدونی !!!!،تو جات توهمون گوه دونیه غربه اشتباهی اینجا انداختنت
    • RO ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      2 7
      شما اول برو ادب یاد بگیر بعد مدافع اسلام شو
  • ناشناس IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    18 18
    یعنی کوروش کبیر گفته بود همراه اعراب وحشی بعثی به ایران حمله کنند?????????????????????????????????مشرق خجالت بکش این پانترکها وپانکردها نباید به هر دلیلی در سایت شما به تاریخ وپادشاهان فقید ایرانی توهین کنند
  • GB ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    52 13
    آن متوهین باستان پرست نژادپرست ضد دین بجای سیر کردن در گذشته های متوهمانه و خیالی خود و افتخار بی خود به گذشته بگویند الان چه هستند !؟ برای پیشرفت ایران چه می کنند !؟ آیا ذره ای از محاسن ادعایی کورش در شخصیتشان وجود دارد !؟ توهم باستان گرایی و حسرت گذشته را خوردن و فقط فحش دادن و شعار کردن و حرکت نکردن و فکر نکردن نتیجه این مراسمات هست ! و جز باعث اختلاف و تفرقه و عقب نگه داشتن کشور نتیجه ای ندارد ! کسانی که به اسم وطن پرستی در حقیقت غرب پرستی و اسلام ستیزی تیشه به ریشه های ایران می زنند . با کسایی که کورش رو پدرخودشون می خونن گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل .
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    34 15
    باستان پرست ها ادعا می کنن در هفتم آبان !؟ کورش رفته بابل رو اشغال کرده ! حالا معلوم نیست از کجا فهمیدن هفتم آبان بوده بر کردوم منبع ! بعدش ما چرا باید برای تصرف یک کشور توسط کورش جشن بگیریم ؟! این همه تو تاریخ ایران شاه و پادشاه بوده رفتن کلی جا رو اشغال کردن اون وقت ما باید برای همشون جشن بگیریم !؟ این همه فاتح هم بودن اومدن ایران رو اشغال کردن آیا او نا هم باید فتح ایران رو جشن بگیرن !؟ مثلا آیا ما خوشحال می شیم یونانی ها تصرف ایران توسط اسکندر رو جشن بگیرن و یا مغولان تصرف ایران توسط چنگیزخان رو جشن بگیرن !؟
  • محسن IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    4 16
    اولا منافقین جای در دل این ملت آریایی جای ندادن .دوما اینا رو میگن که کسی سمت تخت‌جمشید نرود .‌سوما این ملت میدونند چطور با گروهک ها مبارزه کنند
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    16 32
    ای یه گردهمایی به خاطرگرامیداشت روز جهانیه کوروش کبیره الکی ربطش ندین به منافقین
    • GB ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      21 1
      روز جهانی !؟ کدوم جهان !؟ جهانی که باستان پرست ها در خیال خود ساخته اند !؟ کدوم کشور و کدوم سازمان جهانی این روز رو در تقویمش ثبت کرده است !؟ چرا حتی در دوره پهلوی در تقویم ایران روزی بنام 7آبان که به کورش ربط داشته باشد نبوده است !؟ & 7آبان چه ربطی به کورش دارد .
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    13 24
    درود بر کوروش کبیر
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      5 6
      درود بر اسکندر کبیر درود بر منشور اسکندر درود بر فاتح کبیر
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      3 6
      درود بر سزار درود بر سنا درود بر فاتح نصف جهان
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      3 2
      درود بر ناپلئون بناپارت سلام بر هیتلر!!
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    27 23
    کسانی که می خواهند تاریخ 7 هزار ساله این مملکت رو در 1400 سال خلاصه کنند به گواه خود تاریخ محکوم به فنا هستند ،اگر تعصبات ،عقلی گذاشته باشد از تاریخ عبرت می گیرند پس تاریخ بخوانید
    • GB ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      21 6
      متاسفانه عده ای می خواهند از تاریخ ایران فقط کورش و هخامنشان بماند و تاریخ قبل از هخامنشان و بعد از اسلام را نابود کنند و تاریخ 2500 شاهنشاهی را بسازند
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      12 7
      اگر قبول دارید تاریخ ایران هفت هزار ساله است چرا همه اش را کوروش خلاصه کرده اید؟
  • محمود IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    9 2
    هفت آبان که تولد من هست نه کوروش بالاخره ما نفهمیدیم ذوالقرنین کوروش هست یا نیست?? مشرق جواب بده. مشکل هفت آبان که حل شد فقط موضوع ذوالقرنین مونده که مشرق جواب میده
  • اریا IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    25 37
    من بعنوان یک ایرانی به کورش بزرگ احترام میگذارم همون که منشورش در مورد حقوق بشر در سازمان ملل نام ایران را جاودانه کرده دوستان که به این مرد بزرگ توهین کردن واقعا نادان هستن چون ما قبل هجوم اعراب هم متمدن بودیم والگو برای جهان ولی حالا به کجا رسیدیم
    • GB ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      25 16
      تا حالا منشور منتسب به کورش رو خوندی !؟ منشور کورش نام ایران رو جاودانه کرد !؟ یعنی تمام تمدن ایران باستان یک استوانه گلی هست که مغان بابلی نوشته اند و از منشور های قبلی کپی کرده اند !.
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    31 20
    واقعا جهل زمان مکان نداره . احمق ، جاهل ، ساده لوح همیشه در همه جا و هر زمان بوده . کوروش پرستی (آریایی پرستی ، پادشاه پرستی) بت پرستی ، شیطان پرستی ، نفسانیت سالاری جاهلیت مدرنه . یه عده مشروب خور و بی حجاب و هرزه و کلا کسانی که به قیود شرعی پایبند نیستن اونجا جمع میشن. خدای به اون عظمت مونده میرن کوروش پرست میشن
  • اسلامی IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    23 15
    اگر کوروش زنده بود ریشه منافقین وطن فروش را می سوزاند . منافقین کجا ایرانی بودن کجا.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    30 20
    بخدا اگه روح کورش خمیر راضی باشه یکمشت قرتی و عریانگرد و رقاص جمع بشن کنار قبرش برای حرکات مستهجن .
  • زیبا احمدپور US ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    22 4
    لعنت بر منافقهای احمق لعنت بهتون
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    8 2
    وقتی احمدی نژاد رفت گردن کوروش چفیه انداخت این روزها رو میدید . که مردم 2 دسته می شوند. اما شما ها به ملی گرایی و ضد دینی و انحراف از دین متهمش کردید. حالا بفرمایید جمع کنید دستپختتون رو .
    • RO ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      4 1
      گردن کوروش?!!!
  • حالا.... IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    32 24
    موسی به دین خود... عیسی به دین خود...
    • GB ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      16 1
      عیسی و موسی یک دین را از جانب خدا تبلیغ می کردند
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      18 1
      دین عیسی و موسی هر دو اسلام بود و هر دو به توحید و مبارزه با شرک و ظلم انسانها را می خواندند.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    19 4
    سلام. مطابق کامنت ها، حالا که انقدر در وجود چنین پادشاهی شک و شبهه می آورند، بهتر نیست بزرگداشت شاه عباس را جشن بگیریم!؟ هم دستاوردهای ماندگاری داشته، هم علم تشیع را برداشته، هم در وجودش و یادگارهایش هیچ شک و شبهه ای نیست!!
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      27 2
      ما مخالف شاه پرستی هستیم .
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    23 17
    لعنت بر مشرق سانسورچی
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    8 19
    مشرق بی فرهنگی
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    8 21
    مشرق ضد آزادی بیان
  • بابک تبریزی FR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    16 40
    من چندیس به این نتیجه رسیده ام گردانندگان این سایت تعدادی پانترک هستن که از میت ترکیه خط میگیرند.وگرنه گور بابای منافقا مگه اونا آدمن.مردمی که به کوروش احترام میزارن به یه نماد ایرانی احترام میزارن.
  • شاهین IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    16 34
    منافقینی در کار نیست نمیخوان ملت تو ارمگاه کوروش جمع بشن
    • GB ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      18 3
      کی گفته اونجا مقبره کوروشه !؟ بر اساس کدوم مدرک !؟ چرا تا 100 سال قبل مردم اونجا رو بعنوان مقبره مادر سلیمان می شناختن و اسمی از کورش نبود !؟
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      5 7
      اینا از مردم میترسن
    • GB ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      18 3
      جمع شدن شما دور آرامگاه مادر سلیمان ضرری برای ما نداره فقط باعث هتک حرمت مسجد سلیمان می شود که ما اجازه نمی دهیم
  • IL ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    11 14
    اقای مھندس از نظرات شما پیداست طرفدار ھمون حیوان صفتان ھستید بی احترامی به کی به یه مشت کثافت پست رذل که ھمیشه در صدد ضربه به انقلاب و ایران ھستن و تا به حال از ھیچ اقدامی برای ضربه زدن به ایران و ایرانی دریغ نکردن و با تمام دشمنان قسم خورده ما ھمسو شدن تا ایران رو به ویرانه تبدیل کنن فقط کافییه به کارھائی که این رذل صفتان در جنگ تحمیلی با کمک صدام یه نگاھی بیندازی بعد متوجه میشی که این ھا از حیوان ھم پست ترن ، مرگ بر منافقین و ایادی انھا
    • GB ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      13 2
      مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    32 12
    میشه میعادگاه سلطنت طلبها و منافقها . اصلاح طلبهام می پیوندن به جمع مختلط اینا جورشون جور میشه
  • یک‌مسلمان‌وایرانی‌اصیل IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    4 4
    ماهم‌مسلمان‌هستیم‌هم‌ایرانی‌اگه‌دارای‌این‌صفت‌باشی‌بهیج‌وجه‌بکسی‌توهین‌نمیکنی‌کوروش‌هرچی‌بوده‌پادشاه‌کشورعزیزمون‌بوده‌‌هرچی‌بوده‌هرکاری‌کرده‌به‌اون‌کاری‌نداریم‌وسالهاگذشته‌دلیلی‌نداره‌مناسبت‌بگیریم‌درآخرش‌چواسلام‌وایران‌نباشدتن‌من‌مباد
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    8 1
    «به راه انداختن تجمع اعتراضی علیه مفاسد و مشکلات اقتصادی در کشور و سپس به انحراف کشاندن آن با طرح شعارهایی علیه نظام و مقدسات اسلامی یکی از برنامه های اصلی این گروه هاست.» خب مسئولین محترم امنیتی باید مشخص کنند اگر کسی واقعا بخواد علیه مفاسد اقتصادی اعتراض کنه چگونه عمل کنه تا مورد سواستفاده ضد انقلاب قرار نگیره ...اصلا چگونه میشه علیه فساد اعتراض کرد؟ تا شائبه انگیز نباشه؟ اینطوری که هر اعتراض و اعلام نظری از طرف مردم رو میشه به ضد انقلاب نسبت داد.. فرار از پاسخگویی با نسبت دادن اعتراض به ضدانقلاب روش قانون گریزان و سو استفاده گران میتونه بشه که خلاف آرامانگرایی و اصلاح طلبی واقعی است.
  • صهیونیست IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    15 2
    اینقدر حال میکنیم شما رو سر چیزای الکی به جون هم میندازیم. ایول ادامه بدید این دعواهاتون رو
  • زینب سادات IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    4 23
    برای تو مشرق وبرای یه عده خشک مغز پشت کوهی متاسفم که چنین گزارشات و کامنت هایی منتشرمیکنید.ذوالقرنین کورش بزرگ فخر تاریخ ایران که بماند،فخر تاریخ جهان است.پادشاه باستانی که نه محبوب باستان و معاصر و حال است.ای کاش گذشته در حال هلاک نمیشد.....
    • امیر IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      26 2
      زینب سادات به جای توهین به هموطنت، با یک سند تاریخی معتبر ثابت کن که آنجا قبر کوروش است، چون از اثبات چنین مساله ای عاجز هستی، شروع به توهین می کنی و ویژگی های شخصی خودت را به بقیه نسبت می دهی، چون یکی از وژگی های افراد خشک مغزی مثل تو اینست که از اثبات ادعای خود ناتوان هستند.
    • محمد IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
      6 0
      و شماها هم در اثبات خودتان آسمون ریسمون به هم میبافید
    • GB ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
      0 0
      خانم زینب ما هم برای تو و ان نژادبرستان خشک مغز و اسلام ستیز متاسفیم که هنجارها را رعایت نکرده و سریع جو گیر شده خود را برتر از دیگران میدانید
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    17 1
    فکر کن کشف بشه اینجا قبر سلاطین سلوکیه ! معماریش که شبیه یونانه
    • GB ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
      0 0
      داداش اخه کلا تخت جمشید هم کار معماران یونانی و رومی بوده بنای ایران خشتی و اجری بوده چون اروبا رطوبت زیادی داره بیشتر بناها سنگی بودند مانند تخت جمشید چرا بناهایی سنگی همانند تخت جمشید در ایران بسیار کم هست؟ متاسفانه نژادبرستان ابله و کوروش برستان نادان این مسائل رو درک نمیکنند
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    11 2
    اینها را مسولین امنیتی میدونستن وگذاشتن تاکاربه اینجا برسد لعنت خدا بر خود وبرپدرومادر کسانی باشد که خیانت بخوربخور را در این کشوری که هزارتن از پاکترین انسانها جانشان را فداکردند تا این نظام پابرجابماند اونوقت یک عده گداگوشنه وپست ورزل منتظر موقعیت میگردند تا بیت المال وحق مردم را ضایع کنند وافراد مسول وامنیتی اگر کوتاهی کنند فردای قیامت نمیتوانند جواب خون شهداء رابدهند ومتاسفانه این دولت خود باعث چنین مشکالات اقتصادی .اجتماعی.مالی میباشد ومخصوصا درحال کشدارکردن آن هستن تا نارضایتی اجتماعی درست کنند وبه رهبر عزیز فشاربیاورند که بابا بس است دیگر بیایید هرچه غربی ها میگویند گوش کنیم تا معیشت مردم درست شود خاک برسر مسولی که چنین تفکری داشته باشد.
    • حسن IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
      6 0
      بنظر من هم همینطوره. این بحث مفاسد اقتصادی رو مردم موقع انتخابات میدونستن اما باز به همون دولت رای دادن.چون اولا دولت با ترساندن اکثریت مردم از جنگ و.... رایشون رو زد.ثانیا عده قلیلتری هم فقط همون آزادی و.. رو میخوان. پس هیچ فایده خاصی نداره نشر این مطالب و اتفاقا اکثر مردم نمیان بگن دولت مفسده و کلیت نظام رو زیر سوال میبرن.دموکراسی اگر اینه که فردی بتونه دیگران رو فریب بده و رایشون رو ببره و بعدم در عین اینکه مقصر دولت خودشه باز دنبال مشروعیت زدایی از نظام باشه هیچ چیز خوبی نیست.
  • GB ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    10 3
    متاسفانه توهین به پیغمبر تحت عنوان آزادی بیان مشکلی ندارد ولی اگر توی مدیا کسی کوچکترین شک و شبه ای به کوروش و سخنان نزده آن و کارهایی که انجام داده و نداده بشود چنان بایکوتی خواهد شد که تعجب برانگیز است
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    8 23
    وحشت حاكميت از پاسداشت تاريخ و تمدن ايران در چيست؟ هلى كوپترهاى مستقر در اطراف مزار كوروش در پاسارگاد هلى كوپترهاى مستقر در اطراف مزار كوروش در پاسارگاد؛ وحشت حاكميت از پاسداشت تاريخ و تمدن ايران در چيست؟
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      13 3
      هلیکوپر چه ربطی به وحشت داره توهم !؟ هلیکوپتر بر ای امداد رسانی هست یک تو جمعیت که گله ای سمت بنای سنگی مقبره مادر سلیمان هجوم می برن کسی زیر دست . پا موند برسونن بیمارستان .
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      5 3
      از اینکه اکنون کوروش نه یک پادشاه کهن و پهلوان ایرانی با لباس بلند و ریش انبوه که در واقع یک سمبل فراماسونی و نماد حمایت از صهیونیسم و برهنگی و خرافات و نژادپرستی شده است.
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
      3 0
      فرماسونی! کوروش!!!! داداش شماها چی میزنید!
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    4 2
    چقدر کامنت معلومه خیلی مهمه.
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    5 15
    این مساله اگر خوب مدیریت شده الان 7 آبان به یکی از روزهای پرگردشگر و اشتغالزا برای آن منطقه تبدیل شده بود که هزاران نفر می آمدند و میلیونها تومان به اقتصاد مملکت تزریق می کردند و بر می گشتند اما حالا مقامات امنیتی برای پنهان کردن ضعف مدیران نالایق دارند پای منفورترین افراد تاریخ کشور را وسط می کشند. افسوس و صد افسوس.
  • مهرداد IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    16 6
    هشدار!!!! بگذارید دولت خودش وارد بشه. این یک تله برای نیروهای مومن به انقلاب اسلامی است. تا برخی ها برای خودشان آبروداری کنند. نیروی انتظامی عزیز به وظیفه ذاتی خودش عمل کند . نیروهای حزب اللهی و بسیج جدا" باید از این معرکه دوری کنند. حامیان فتنه توی ویلاهایشان نشسته اند و می خواهند ملت مومن را در برابر برخی موجها ی ساختگی قرار دهند. هوشیار باشید. توکل بر خدا کنید.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    5 23
    درود بر کوروش کبیر و درود بر ملتی که با فرهنگ و با رفتار انسانی عمل میکند.حالا مگر چه اشکالی داره که مردم یک روز رو در کنار هم جشن بگیرند من فکر نمی کنم رهبر عزیز هم این موضوع براشون مهم باشه.....
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    6 1
    اقای سردبیر چرا با نوشتن این تیتر مردم رو به جون هم میندازی خجالت اوره
  • کاظمی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    16 2
    باستانگرایی را مقابل دین گرایی قرار می دهند. کوروش یکی از پادشاهان معدودی بود که به تبعیت از انبیا و اولیای الهی به صلح و خوبی بر مردم حکومت می کرد. خود کوروش اگر به زبان می آمد به این کوروش پرست ها! می گفت : راه را اشتباه می روید فرزندان من ! این دین من درآوردی ساخته و پرداخته سرویس های جاسوسی است !1 امان از جهل....
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    6 21
    مشرق عزیز توهین و اهانت به باورهای نظام با توهین و اهانت به باورها و مقدستان مردم و ایران ، برای شما چقدر فرق دارد که اهانت و توهین به مردم را پخش می کنی نان مزدور بودنت در این خاک رشد کرده به خاکت خیانت نکن
  • ۶۰۳۷۹۹۱۷۵۰۴۵۴۷۵۷ صندوق بهار IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    8 8
    مرد بهاری به حق مظهر ایران بود مبداء تاریخمان زین شش آبان شده است زادروز رئیس جمهور مبارک باد
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    12 3
    چه بر سر داعش آوردیم! منافقین منتظر بدتر آن باشند، ریشه شان را کاملا خشک خواهیم کرد! لعنتی‌های جنایتکار
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    7 3
    حالا جدای از بحث امنیتی که اینا اصلا نمیفهمن، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی، هرجفتشون زیرنظر دولت هستن. من بنظرم این دولت هرکاری میکنه تا هیچکس پیگیر مطالبه وعده هاش نباشه و بچسبن به موضوعاتی این چنینی... خبرگزاری ها مثل مشرق، باید برن اینور قضیه رو هم پوشش بدن. تا دیر نشده
  • اكبر IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    8 0
    خداكنداينهايي كه دم ازكوروش مي زنن باكورش بمانند اينها هماناني هستند كه زمان كوروش جمع مي شودن كنار قبر بلقيس ترتاوي كوروش ازدست اينها دم دمه مزاجها كلافه بود بنده خدا كوروش نمي زارن اروم بخوابه كوروش لالا كوروش لالا
  • سارا IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    3 4
    ما ساده ایم اونایی که میان این حرفا رو میزنن فقط میخوان ماها رو به جون همدیگه بندازن .مطمئن باشید اونا منظورم منافقین هستن قصد خیرخواهی من و شما رو ندارن..شما بیخود خون خودتونو کثیف نکنید
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    7 0
    اونی که افتخار میکرد به کوروش و جشن 2500 ساله گرفت کمتر از 10 سال بعدش تو غربت و تنهایی مُرد. هر کی هم بره دنبال از این خرافات و نژادگرایی و نژاد پرستی آخرش همینه عاقبتش. بیدار بشید
  • AT ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    14 0
    کوروش کویر اگر زرتشت هست پس باید مدفن و مقبره نداشته باشد چون زرتشتیان مقبره ندارن . اینها که هفت آبان قصد شلوغی و فساد و فحشا دارند یه مشت سلطنت طلب و منافق و نژادپرست هستند
  • ۶۰۳۷۹۹۱۷۵۰۴۵۴۷۵۷ صندوق بهار IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 6
    مهندس مشایی: "ایستادن آحاد جامعه در برابر مسئولان و حاکمان امری واجب، نه،مستحب موکد،نه،حداقل مستحب است"
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    1 29
    پاسخ دکتر نجف زاده اتابکی به تمامی کوروش ستیزان که ادعا می کنند نام و یادی  از کوروش بزرگ در منابع تاریخ ایران گفته نشده است. 1_ طبری،تاریخ طبری،جلد اول، ص 386.407، و..... «کروش» 2_ابوریحان بیرونی،آثارالباقیه،ج اول،ص 130،152. «کورش» 3_ بلعمی،تکلمه و.ترجمه تاریخ طبری،ج اول،ص 648،677،656. «کیرش» «کورش» «کورش احشویرش» 4_ مسعودی،مروج الذهب،ص 99. «کورس» 5_حمزه اصفهانی،تاریخ سنی و ملوک الارض، ص 32 «کیرس» 6_ يعقوبی، تاریخ یعقوبی، ج1 ،ص 101. «کورس» 7_ ابن خلدون،اخبار فی الایام العرب،ج2،ص 108، «کورش و کیرش» 8_ ابن عبری،تاریخ مختصر الدول، ص 36  «کورش فارسی» 9_ ابن.مسکویه،تجارب الامم، ص 81_80. «کورش» 10_ ابن بلخی،فارسنامه، ص 53.  «کیرش» 11_ بیضاوی،نظام تواریخ،ص 23. «کیرس». 12_ ابن اثیر ،تاریخ الکامل،ج اول ،ص 115 و .... «کیرش» 13_ حمدالله مستوفی،نزهت القلوب،ص 17 «کوشک» 14_ حمدالله مستوفی،تاریخ گزیده،ص 98. «کوروش» 15_  خواند میر ،تاریخ حبیب السیر،ج1، ص 199،136. «کورش». 16_ میر خواند،روضه الصفا،ج1، ،ص 87. «کورش» 17_ زرکوب شیرازی،شیرازنامه،ص 67، «کورش » 18عبدالطیف قزوینی، لب التواریخ، ص 41 «کورش» 19_ سراج،طبقات ناصری،ج1، ص 41 «کرش»
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
      6 0
      کسی با کورش ستیز ندارد و مشکلی هم با وجود کورش ندارد و بعدش باید برسی شود که این ارجاعات صحت دارد و بعدش برسی شود که از نظر این تاریخ نگاران کورش چه کسی بود !؟ مثلا بطور مثال از نظر ابوریحان بیرونی در آثارالباقیه کورش والی بابل از جانب بهمن پادشاه ایران بوده است در فصل سوم آثارالباقیه : ( کوروش را عامل بهمن در بابل معرفی میکند. ) کسی مشکلی با وجود ندارد مشکل این است آیا کوروش همان است که پهلوی ها و مستشرقین یهودی ساخته اند و او را آنقدر بزرگ کرده اند !؟ مشکل این است که در تاریخ بین ایرانیان پادشاهی بنام کورش با آن توصیف و بزرگنمایی که در زمان پهلوی شد وجود ندارد . بطور مثال در شاهنامه فردوسی اصلا نامی از کورش نیست و در بین مردم ایران آنقدر که به رستم بها داده و رستم و رخش را می شناخته اند کسی کورش رو تا صد سال قبل نمی شناخت و به او اهمیتی نمی داد .
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    1 0
    حدیث حضرت محمد ص در مورد حضرت ذوالقرنین (کوروش بزرگ) قال رسول الله .. فاوحی الی ملک من ملوک فارس یقال له کورس و کان مومنا ان سر الی بقایا بنی اسراییل حتی تستنقذهم ... پیامبر اسلام گفت پس خداوند به پادشاهی از پادشاهان پارس به نام کورش که فردی مومن بود وحی کرد که به سوی بازماندگان بنی اسراییل برو و انان را نجات بده ... محمد بن جریر طبری جامع البیان عن تاویل ای القران تحقیق دکتر عبدالله ترکی قاهره م ج 14 .. صفحه 458 ..
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
      7 2
      اولا باید این حدیث صحتش بررسی شود تا اثبات شود که از اسرائیلیات نباشد و البته حدیث در متنش دچار ضعف و تناقض است . دوما کسی با کوروش مشکلی ندارد کوروش اصلا مومن و صالح . مشکل این افراد نژادپرست و متعصب ضد دینی هستند که خود را عاشق و مدافع کوروش وانمود می کنند و درضمن مشکل این است که روز 7آبان یک روز جعلی هست که شده محل اجتماع ضد انقلاب نژادپرست ضد دین و درضمن در انتساب آن مقبره به کوروش تردید جدی وجود دارد . مگرنه کسی با کوروش مشکلی ندارد مشکل کسانی هستند که باستان پرستی و کوروش پرستی راه انداخته و در مقابل اسلام قرارداه اند و اقدام به توهین به مقدسات می کنند .
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    5 14
    مشرق بخدا اشتباه میکنی این تجمع وطن پرستان را به منافقین ملعون بی اهمیت ربط میدهید.انصافا ازین کارها نکنید
  • سلام GB ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    9 2
    زنده باد ایران از آغازین تا امروز از کوروش تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ..ایقد ناسزا نثار هم نکنید ...لعنت بر مجاهیدن
  • بصیرت IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    23 7
    اگه یه سر به کتاب دایره المعارف صهیونیست بزنید اونوقت شاید تا اندازه ای بفهمید که چرا کوروش رو واسه ما بزرگ کردن دهنم وا موند وقتی دیدم به پاس خدماتی که کوروش به یهودی ها ی افراطی اون زمان کرده اسم برخی از خیابونای این رژیم به نام کوروش هست!!!!!
  • US ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    15 29
    به مردم انگ منافق نزنید. مردمی که میرن پاسارگاد برای بزرگداشت کوروش بزرگ مردم معمولی هستن و از هر قشری هستن. کوروش متعلق به هیچ حزب و شاخه ای نیست بلکه متعلق به تمام مردم ایران و جهان هست. زنده باد کوروش بزرگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس