کد خبر 805190
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۴
ترامپ

قانونگذاران کنگره آمریکا ضمن ابراز نگرانی درباره اظهارات ترامپ در شبکه اجتماعی توئیتر به وی درباره پیام‌های مرتبط با پرونده تحقیقات درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا هشدار دادند.

به گزارش مشرق، پیام‌های توئیتری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا درباره تحقیقات درباره تماس‌ها میان تیم کمپین انتخاباتی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 میلادی با روسیه باعث نگرانی برخی قانونگذاران از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات کنگره آمریکا شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، قانونگذاران نگران درباره توئیت‌های اخیر ترامپ در رابطه با این تحقیقات هشدار داده‌اند که رئیس‌جمهور آمریکا با اظهار نظر درباره این تحقیقات، خود را به خطر می‌اندازد.

«لیندسی گراهام» عضو کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفته است:‌«من فقط این را به رئیس‌جمهور می‌گویم که: یک تحقیقات جنایی در جریان است. شما توئیت می‌کنید و درباره این تحقیقات جنایی در جریان اظهارنظر می‌کنید و صرفا خودتان را به خطر می‌اندازید».

بنا بر این گزارش، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا یکشنبه صبح در صفحه توئیتر خود نوشته بود که هرگز از «جیمز کومی» رئیس سابق اف بی آی  نخواسته تا بازجویی از «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید را متوقف کند که این بیانیه در تضاد با آن چیزی است که کومی خودش اعلام کرده بود.

پیش از این نیز در روز شنبه، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر اعلام کرده بود که فلین را به این دلیل اخراج کرد که به اف بی آی دروغ گفته بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس