کد خبر 816169
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
اغتشاش

مسئول کمیته حل اختلاف اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان با بیان اینکه مشکل آشوبگران اقتصادی نیست، گفت: با توجه به مختل شدن کسب و کار، اصناف خواهان مبارزه بدون اغماض با آشوبگران هستند.

به گزارش مشرق، جواد درودیان مسئول کمیته حل اختلاف اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان با انتقاد از ناآرامی‌های اخیر گفت: اغتشاش‌گران و آشوبگران با شلوغ‌کاری در خیابان‌های شهر، کسب و کار مردم را به هم ریخته‌ و مانع کسب شده‌اند. 

مسئول کمیته حل اختلاف اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان افزود: آشوبگران دقیقا از ساعت اوج کار کسبه یعنی 5 یا 6 غروب به خیابان‌ها می‌ریزند و مغازداران برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی مجبور به تعطیلی مغازه‌ها می‌شوند. 

وی اظهار داشت: بی‌وجدان‌هایی که پرچم کشور را به آتش می‌کشند و اموال عمومی و بانک‌ها را تخریب می‌کنند، هدفشان بیان مشکلات اقتصادی نیست، بلکه اینها می‌خواهند به نظام و مملکت ضربه بزنند. 

درودیان با بیان اینکه کسادی کسب و کار به علت حضور آشوبگران در خیابان‌های تهران فقط صنف پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان را تحت تاثیر قرار نداده است، گفت: تمام اصناف از دولت می‌خواهند که با این آشوبگران شدیدا برخورد شود و با رأفت با آنها رفتار نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    1 2
    آشوبگران یک طرف و دولت هم یک طرف. مردم عادی هاج و واج هر دو را تماشا می کنند. تاوان عملکرد هر دو را همین مردم عادی می دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس