اثریا (4).jpg

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی، شهرک «الجدوعیه» را به کنترل خود درآورند.

به گزارش مشرق، پس از آزادسازی شهرک «ابودالی»، مهم ترین پایگاه عناصر تروریستی در جنوب استان ادلب، نیروهای جبهه مقاومت از حومه غربی شهرک «ابوعمر»، عملیات جدیدی را علیه مواضع تروریست ها آغاز کردند.

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی، شهرک «الجدوعیه» را به کنترل خود درآورند. در جریان عملیات پاکسازی این شهرک ۱۵ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

**برای مشاهده بهتر جزییات، روی نقشه کلیک کنید**

در ادامه عملیات در جنوب استان ادلب، نیروهای مقاومت ضربات سنگینی را به عناصر تروریستی وارد کردند و توانستند شهرک های «سلومیه و خوین کبیر، الزرزور و النیحه» را هم به کنترل خود در بیاروند.

مزارع غربی شهرک «خوین کبیر» هم نقطه ای دیگر به شمار می آید که در جریان درگیری ها از اشغال تروریست ها خارج شد؛ به گزارش مشرق، شهرک راهبردی «خوین کبیر «در مسیر انتقال نیرو و تجهیزات از شهر «خان شیخون» به مناطق حومه واقع شده است.

با پاکسازی های صورت گرفته، فاصله نیروهای جبهه مقاومت از مزارع حومه شهرک «خوین کبیر» تا شهر «خان شیخون» به ۱۳ کیلومتر کاهش یافت؛ فاصله نیروهای مقاومت با فرودگاه «ابو الظهور» به ۲۹ کیلومتر رسیده است.

**برای مشاهده بهتر جزییات، روی نقشه کلیک کنید**

از حومه غربی شهرک «قبیبات الهدی» هم خبر می رسد، نیروهای مقاومت مواضع خود را در شهرک «عطشان» تثبیت کردند و پس از درگیری های سنگین توانستند مزارع «النداف» را به کنترل خود درآورند.

با آزادی شهرک «عطشان»، فاصله نیروهای مقاومت با شهر راهبردی «مورک» به ۱۰ کیلومتر کاهش پیدا کرد. شهرهای «خان شیخون و مورک» دو پایگاه اصلی گروه های تروریستی جبهه النصره در نزدیکی مرزهای شمالی استان حماه به شمار می آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    36 2
    درود بر جبهه مقاومت انشاء الله محفوظ و پیروز باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس