1.jpg

نیروهای عراقی پس از ساعت ها درگیری سنگین و نفس گیر در نهایت توانستند حملات را برای اشغال گذرگاه « تل صفوک» ناکام بگذارند و تمامی انتحاری های گروه تروریستی داعش را منهدم کنند.

به گزارش مشرق، دهها تن از عناصر تروریستی داعش از حومه جنوبی منطقه راهبردی « الشدادی» در شرق استان دیرالزور حملات سنگینی را علیه مواضع نیروهای عراقی در مناطق مرزی انجام دادند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق، هدف تروریست های داعش را از انجام این عملیات اشغال گذرگاه مرزی « تل صفوک» دانست و گفت: عناصر تروریستی با ۱۸ انتحاری و دهها خودروی نظامی حملات خود را علیه نیروهای تیپ ۱۸ بسیج مردمی آغاز کردند.

وی افزود: نیروهای بسیج مردمی عراق مستقر در منطقه قبل از شروع حملات موفق شدند تحرکات عناصر تروریستی را رصد کنند و در همان گام نخست دو خودروی انتحاری را هدف قرار دهند و منهدم کنند.

این منبع میدانی با بیان این که حملات تروریست ها برای اشغال گذرگاه راهبردی « تل صفوک» از چند محور صورت گرفت، گفت: نیروهای عراقی در ابتدای درگیری ها توانستند ۵ تن از عناصر خط شکن و سرکرده های میدانی داعش را به هلاکت برسانند.

برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید

وی افزود: نیروهای عراقی پس از ساعت ها درگیری سنگین و نفس گیر در نهایت توانستند حملات را برای اشغال گذرگاه « تل صفوک» ناکام بگذارند و تمامی انتحاری های گروه تروریستی داعش را منهدم کنند.

به گزارش مشرق، در جریان درگیری ها در حومه گذرگاه مرزی « تل صفوک» حدود ۷۰ تن از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند و ۱۳ خودروی نظامی تروریست ها هم منهدم شد. عناصر تروریستی داعش با اشغال گذرگاه مرزی درصدد بودند به حومه غربی شهر « تعلفر» نفوذ کنند که با واکنش قاطع نیروهای عراقی ناکام ماندند.

منابع میدانی اعلام کردند با نفوذ نیروهای آمریکایی در جنوب شرق استان دیرالزور، ( شرق رود فرات)این منطقه به پناهگاه امنی برای تروریست های داعش تبدیل شده  و اتاق عملیاتی در این محور برای حمله به مناطق مرزی عراق تشکیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    4 2
    تا وقتی آمریکا در عراق و سوریه حضور داشته باشه باید هر از چند گاهی منتظر اینجور حملات باشیم...
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    0 0
    خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس