کد خبر 836240
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کواکبیان

دبیرکل حزب مردم سالاری درخصوص طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان گفت: اینکه ما فقط بگوییم اموال مسئولان برگردد اما فساد به صورت سیستماتیک در جای دیگر باشد، مشکلی را حل نمی کند.

به گزارش مشرق، «مصطفی کواکبیان»، دبیرکل حزب مردم سالاری در حاشیه شانزدهمین کنگره این حزب، با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، اظهار داشت: این مساله مقدماتی لازم دارد و اینکه ما فقط بگوییم اموال مسئولان برگردد اما فساد به صورت سیستماتیک در جای دیگر باشد، مشکلی را حل نمی کند.

وی افزود: به فرض، اموال 5 مسئول هم اعاده شد اما اساس سیستم نباید فاسد باشد.

بیشتر بخوانید:

طرحی که مانع اختلاس های میلیاردی است

دارایی مجاز یک مسئول جمهوری اسلامی چقدر می‌تواند باشد؟ + جدول

آقای مسئول خانه 2000 متری نیاوران را از کجا آوردی؟

دبیرکل حزب مردم سالاری در پاسخ سوالی درخصوص نظر فراکسیون امید در این مورد، گفت: ننشستیم در این مورد صحبت کنکواکبیان همچنین درباره التزام مسئولان به پاسخگویی براساس تاکیدات رهبری تاکید کرد: در قانون اساسی داریم که نماینده در برابر کل ملت مسئول است همچنین یک اصلی داریم که رهبر هم مانند سایر افراد ملت و مساوی هستند، لذا همه باید پاسخگو باشند.

دبیرکل حزب مردم سالاری در پایان تصریح کرد; مقام معظم رهبری هم بارها گفته اند، ممکن است از بنده هم انتقاد کنند و باید نظارت شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
    0 0
    خطبه ۱۵ :از سخنان حضرت علی(ع) است در رابطه با برگرداندن املاك بيت المال: وَ اللَّهِ لَوْ وَجَدْتُهُ قَدْ تُزُوِّجَ بِهِ النِّسَاءُ وَ مُلِكَ بِهِ الْإِمَاءُ لَرَدَدْتُهُ فَإِنَّ فِي الْعَدْلِ سَعَةً وَ مَنْ ضَاقَ عَلَيْهِ الْعَدْلُ فَالْجَوْرُ عَلَيْهِ أَضْيَقُ به خدا قسم اگر آن املاك را بيابم به مسلمين بر مى‏ گردانم گر چه مهريه زنان شده باشد، يا با آن كنيزها خريده باشند. زيرا گشايش امور با عدالت است، كسى كه عدالت او را در مضيقه اندازد ظلم و ستم مضيقه بيشترى براى او ايجاد مى‏ كند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس